loading...
بــــــــــــر و بــــــــــچ دشـتــك
عباس بازدید : 7 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (6)
دروازه‌بان برزیلی و مهاجم پرسپولیس در اردوی اردبیل به جمع قرمزپوسان اضافه می‌شوند. بهروز سلطانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و عضو هیات مدیره کمیته پیشکسوتان امروز برای چندمین بار به باشگاه پرسپولیس رفت تا تکلیف کمیته پیشکسوتان در دیدار با رحیمی مشخص شود. همچنین امروز سیاسی رییس هیات مدیره باشگاه نیز با رحیمی دیدار کرد و در خصوص مسایل مختلف با او به گفت و گو پرداخت. با توجه به آغاز تمرینات پرسپولیس نیلسون دروازه‌بان برزیلی این تیم که هنوز در پرتغال به سر می‌برد قرار است در اردوی اردبیل به جمع پرسپولیسی ها اضافه شود. خلعتبری نیز که چند روزی برای استراحت با هماهنگی باشگاه در کنار خانواده اش به سر می برد،‌ قرار است در اردوی اردبیل با توجه به صحبت‌های انجام شده به جمع قرمزپوشان اضافه شود.
عباس بازدید : 9 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
دروازه بان پرسپولیس برای سومین بار در آستانه ادامه همکاری با قرمزها قرار گرفت. به گزارش نامه ، رضا محمدی فصل گذشته به عنوان دروازه بان دوم در پرسپولیس حضور داشت اما برای فصل جدید در فهرست قطعی دایی قرار نگرفت. وی روز گذشته حتی به تمرین قرمزها رفت اما اجازه تمرین دریافت نکرد و دایی در پایان تمرین به وی اعلام کرد باید صبر کند تا تکلیف فروزان روشن شود. در همین راستا فروزان از حضور در پرسپولیس منصرف شده و به تراکتورسازی پیوست تا به این ترتیب رضا محمدی - فعلا - در جمع قرمزها ماندگار شود. وی فصل گذشته نیز دو بار در آستانه ترک پرسپولیس قرار گرفت که هر بار بنا به دلایلی جدایی وی منتفی شد.
عباس بازدید : 6 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
درواز‌ه‌بان تیم فولاد خوزستان در فصل گذشته به پرسپولیس پیوست. سوشا مکانی که فصل گذشته در فولاد خوزستان بازی می‌کرد امروز به پرسپولیس پیوست تا در لیگ چهاردهم سرخپوشان را همراهی کند.
عباس بازدید : 10 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (1)
یک بازیکن دو رگه که مدعی بود در منچسترسیتی بازی کرده امروز به باشگاه پرسپولیس رفت. این روزها به جز بازیکنان مطرح پرسپولیس که برای بیان مشکلات‌شان به باشگاه پرسپولیس می‌آیند، برخی بازیکنان با ادعاهای عجیب نیز به این باشگاه می‌آیند. امروز هم یک بازیکن دو رگه که مدعی بود در آکادمی منچستر سیتی پرورش یافته با نام کنلشو به باشگاه پرسپولیس آمد و خواستار حضور و عقد قرارداد با قرمزپوشان شد اما او پس از صحبت با رحیمی دست خالی باشگاه را ترک کرد. این بازیکن در زمان مدیریت رویانیان هم در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود که به نتیجه ای نرسید. همچنین با تصمیم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جمال امید که رئیس سابق سفرهای برون‌مرزی کمیته ملی المپیک بود به عنوان سرپرست ورزشگاه درفشی‌فر منصوب و قرار شد کار خود را به زودی آغاز کند. جمال امید سابقه درخشان در ورزش کشور در بخش اداری را به یدک می‌کشد.
عباس بازدید : 8 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
دروازه‌بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس با نشان دادن عدد ۶ پس از عقد قرارداد باشگاه را ترک کرد. سوشا مکانی دروازه‌بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از عقد قرارداد دوساله با باشگاه پرسپولیس در حالی که قصد ترک باشگاه را داشت عدد 6 را مقابل دوربین‌های عکاسی و خبرنگاران نشان داد و با لبخندهایی بسیار شیرین باشگاه پرسپولیس را ترک کرد. گفتنی است سوشا مکانی قرارداد خود را نیز با تاکیدش با خودکار قرمز و استامپ قرمز با قرمزپوشان امضا کرد. این دروازه‌بان دقایقی قبل برای شرکت در تمرینات پرسپولیس به ورزشگاه درفشی‌فر رفت.
عباس بازدید : 8 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
دروازه‌بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در تمرین این تیم به ورزشگاه درفشی‌فر رفت. سوشا مکانی پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس بعدازظهر امروز (یکشنبه) به ورزشگاه درفشی‌فر رفت تا در تمرینات سرخپوشان شرکت کند. دروازه‌بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در درفشی‌فر به رختکن نرفت و تا رسیدن علی دایی روی نیمکت نشسته بود تا با سرمربی سرخپوشان صحبت کند.
عباس بازدید : 6 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
هافبک فصل گذشته پرسپولیس گفت: هرچه با علی دایی تماس گرفتم او پاسخم را نداد. قاسم دهنوی در مورد علت جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: هیچکس به من زنگ نزد و پیامک نداد تا سر تمرین پرسپولیس بروم، آقایان به جان بچه‌شان قسم بخورند که به من نگفتند که هرگز دوست ندارند من از پرسپولیس بروم. در آن صورت من حرفی نخواهم داشت. وی ادامه داد: چند بار به علی دایی زنگ زدم پاسخ نداد، در نهایت با محمد دایی تماس گرفتم که او گفت باید به علی دایی زنگ بزنی اما دایی جوابم را نداد، حتی صبح روزی که می‌خواستم به اصفهان بروم به دایی پیامک زدم اما باز هم پاسخی دریافت نکردم، خیلی منتظر شدم. دهنوی تصریح کرد: هیچ پولی به من ندادند، هر روز به باشگاه رفتم و آمدم، شما جای من آیا ناراحت نمی‌شوید؟ اکنون نوشدارو پس از مرگ سهراب شده است. من با ذوب‌آهن قرارداد داخلی بستم و کار من با این باشگاه تمام است، اکنون هم به تهران آمدم تا کارهای جانبی‌ام را انجام بدهم و قراردادم دیگر تغییری نخواهد کرد. وی در مورد مشکل مالیاتی که دارد، گفت: این مشکل را حل می‌کنم مشکل خاصی نیست پولی به من داده نشده که بخواهم مالیاتش را بدهم. قانون هست، شاید هم بخواهند من را اذیت کنند اما من تصمیمم را گرفته‌ام و همه چیز تمام شده است. من با پنجعلی و دایی هم صحبت کردم، جدایی‌ام از پرسپولیس قطعی است. وی افزود: من بیشتر از همه بازیکنان به باشگاه رفتم، یک‌بار گفتند دایی خارج از کشور است بار دیگر گفتند زنگ بزن اما جوابم را ندادند، به نظر شما چه کاری باید می‌کردم؟ شاید این پیشنهاد دیگر نصیبم نمی‌شد. محمد دایی به من گفت سر تمرین بیا اما گفتم قرارداد ندارم، گفت من به شما زنگ می‌زنم اما پس از آن دیگر خبری از او نشد، همانطور که از پنجعلی خبری نشد و مثل یک سوزن در انبار کاه گم شدند.
عباس بازدید : 9 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
تمرین امروز پرسپولیس با حضور سوشا مکانی برگزار شد. تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت بعد از ظهر از ساعت 18 و 40 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر با حضور 13 بازیکن و حدود 30 هوادار برگزار شد. *سوژه اصلی تمرین امروز پرسپولیس حضور سوشا مکانی دروازه‌بان جدید سرخپوشان بود. وی پس از حضور روی نیمکت قرمزپوشان ابتدا با بازیکنان خوش‌وبش کرد و سپس جلسه‌ای با غلامپور در گوشه‌ای از زمین داشت. سپس منتظر علی دایی ماند و پس از دیدار با دایی و خوش‌وبشی گرم برای انجام کارهای شخصی‌اش راهی اهواز شد و قرار است پس از چند روز به تهران و تمرینات پرسپولیس بازگردد. * سوشا مکانی به محض اینکه علی دایی وارد زمین چمن درفشی‌فر شد به سمت سرمربی پرسپولیس رفت و با او خوش‌وبش کرد. * مکانی هنگام خروج از ورزشگاه درفشی‌فر و در مواجه با هواداران این تیم عدد شش را نشان داد که این حرکت او باعث شد تا هواداران تشویقش کنند. *مکانی پس از حضور در تمرین سرخپوشان به سراغ 12 لیدر باشگاه پرسپولیس رفت و پس از گرفتن عکس یادگاری با آنها با نشان دادن عدد 6 درفشی‌فر را ترک کرد. لیدرها نیز با دادن شعار عقاب به وی، مکانی را بدرقه کردند. دایی هم زمانی که سوشا مکانی را دید، برای او در پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد. * هواداران پرسپولیس با شعار «سوشای دست طلایی عقاب آسیایی» به دروازه‌بان تیم جدید این تیم خوش آمد گفتند. * سوشا مکانی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: خوشحالم که به پرسپولیس آمدم و پس از کسب اجازه از علی دایی قرار شد تا به اهواز بروم و کارهای تسویه حساب مالیاتی‌ام را با باشگاه فولاد انجام دهم. به همین منظور از شنبه آینده در تمرینات حضور پیدا می‌کنم. *تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که نورافکن‌های ورزشگاه روشن بود و باد شدیدی همراه در ورزشگاه می‌وزید. *بازیکنان در تمرین امروز فقط دور زمین دویدند. *علی دایی نیز که چند پوشه در دستانش بود به مطالعه آنها روی نیمکت می‌پرداخت. *در تمرین امروز خبر از بازیکنانی مانند عالیشاه، خلعتبری و سیدصالحی که با باشگاه قرارداد دارند، نبود. * علی دایی از ساعت 18:40 در ورزشگاه حضور پیدا کرد و با پوشیدن لباس ورزشی تمرین بازیکنانش را به صورت کامل زیرنظر گرفت. * با توجه به اینکه فعلاً هیچ دروازه‌بانی در تمرین سرخپوشان حضور ندارد بهزاد غلامپور به همراه پسرش به بازی فوتبال مشغول بود. * چهار بازیکن امید در کنار سایر سرخپوشان به تمرین پرداختند. * محمد مولایی، مربی بدنساز پرسپولیس تمرینات استقامتی سنگینی را برای سرخپوشان در نظر گرفته بود اما نکته جالب اینجا بود که تمام بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردار بودند و آیتم‌های تمرینی را تا انتها انجام دادند. * پس از پایان تمرین ماساژورهای پرسپولیس سراغ بازیکنان رفتند و بدن‌های آنها را ماساژ دادند تا دچار گرفتگی نشود. * چند بنر تبلیغاتی جدید از دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر نصب شده بود. این در شرایطی است که هنوز تکلیف ساختمان و محل این دانشگاه مشخص نشده است.
عباس بازدید : 10 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
تيم هاي آلمان و برزيل موفق شدند در ديدارهاي دوستانه پيش از جام جهاني حريفانشان را شکست دهند. تيم‌هاي ملي فوتبال جهان شب گذشته و بامداد امروز (شنبه) در ديدارهاي دوستانه برابر حريفان خود به ميدان رفتند تا خودشان را قبل از آغاز جام جهاني 2014 برزيل محک بزنند. آلمان يکي از مدعيان قهرماني در جام جهاني قدرتمند ظاهر شد و موفق شد با نتيجه‌ پر گل شش بر يک ارمنستان را شکست دهد. آندره شورله، لوکاس پودولسکي، ماريو گوتسه (2بار)، ميروسلاو کلوزه و بنديک هودس براي آلمان در اين ديدار گلزني کردند. البته اين ديدار براي آلماني‌ها يک اتفاق تلخ نيز در پي داشت که آن هم مصدوميت مارکو رويس بود. اين مهاجم جوان آلماني شب گذشته از ناحيه مچ پا به شدت مصدوم شد و به بيمارستان منتقل شد تا در خطر از دست دادن جام جهاني قرار گيرد. برزيل ميزبان جام جهاني 2014 نيز موفق شد با يک گل صربستان را شکست دهد. تک گل اين ديدار را فرد در دقيقه‌ 58 براي برزيل به ثمر رساند. پرتغال يکي از تيم‌هاي حاضر در جام جهاني 2014 نيز موفق شد با يک گل مکزيک را شکست دهد. در اين ديدار که کريستيانو رونالدو به دليل مصدوميت به ميدان نرفت، برونو در دقيقه‌ 90 تک گل مسابقه را به ثمر رساند. ** تابلوي نتايج * روسيه 2 -‌ مراکش صفر * لهستان 2 – ليتواني يک * برزيل يک – صربستان صفر * آلمان 6 – ارمنستان يک * کلمبيا 3 – اردن صفر * کرواسي يک – استراليا صفر * ژاپن 4- زامبيا 3 * کاستاريکا يک – ايرلند يک * يونان 2 – بوليوي يک * پرتغال يک – مکزيک صفر در ادامه رقابت‌هاي دوستانه امشب (شنبه) شش ديدار برگزار مي‌شود که در مهم‌ترين ديدار آرژانتين يکي از همگروه‌هاي ايران در جام جهاني 2014 برزيل برابر اسلوني به ميدان خواهد رفت. ** برنامه ديدارهاي دوستانه امشب تيم‌هاي ملي فوتبال جهان به شرح زير است: * آرژانتين – اسلوني * کامرون – مولداوي * بلژيک – تونس * انگليس – هندوراس * السالوادور – اسپاني
عباس بازدید : 6 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
تيم ملي واليبال ايران در سومين ديدار خود در رقابت‌هاي ليگ جهاني 2014 مقابل برزيل پيروز شد. تيم ملي واليبال ايران پس از قبول دو شکست برابر ايتاليا در هفته دوم رقابت‌هاي ليگ جهاني واليبال 2014 روز گذشته در اولين بازي هفته سوم به مصاف برزيل رفت و با حساب 3 بر 2 نتيجه را واگذار کرد و امروز براي جبران شکست روز گذشته بازهم به مصاف برزيل رفت. برزيل در دو بازي اول و دوم خود در ليگ جهاني سال 2014 در بازي خانگي مغلوب ايتاليا شد و در دو بازي بعدي نيز تنها يک پيروزي برابر لهستان به دست آورد. تيم ايران هم از سه بازي گذشته خود، سه شکست در کارنامه داشت. جدال شاگردان کواچ و رزنده با نتيجه 3 بر صفر (25 بر 18 - 25 بر 21 - 25 بر 22 ) به سود تيم ملي واليبال ايران و شاگردان کواچ خاتمه پيدا کرد. تيم ملي واليبال ايران سال گذشته با هدايت ولاسکو تمامي قدرت‌هاي جهان به غير از برزيل و روسيه را شکست داد و حالا هم برزيل که پرافتخارترين تيم جهان است برابر شاگردان کواچ به زانو درآمد. اسلوبودان کواچ در اين مسابقه تيم خود را با ترکيب اوليه سعيد معروف، شهرام محمودي، سيد محمد موسوي، آرمين تشکري، فرهاد قائمي، مجتبي ميرزاجانپور و عبدالرضا عليزاده روانه ميدان کرد. مهدي مهدوي، امير غفور، ميلاد عبادي پور، عليرضا مباشري و سامان فائزي نيز بازيکنان ذخيره ايران در اين مسابقه بودند. تشکري و ميرزاجانپور که ديروز به عنوان بازيکن تعويضي به ميدان رفتند و عملکرد درخشاني داشتند در اين مسابقه براي نخستين بار از ابتدا در ترکيب تيم ملي کشورمان قرار گرفتند. ست نخست؛ 25 بر 18 به سود ايران تيم ايران اين مسابقه را با قدرت آغاز کرد تا اينکه در امتياز 8 بر 5 از برزيل پيش افتاد و به وقت استراحت فني اول رفت. برزيلي‌ها تا امتياز 8 دو سرويس خود را از دست دادند و ايران هم توسط معروف و ميرزاجان‌پور هم دو سرويس را از دست دادند. دفاع خوب بازيکنان ايران و از همه مهمتر دريافت‌هاي عقب زمين ايران در اين مسابقه بهتر از بازي قبل بود و همني امر موجب شد تيم‌ها در امتياز 16 بر 13 به سود ايران به وقت استراحت فني دوم بروند.بازي درخشان شهرام محمودي و ساير بازيکنان ايران موجب شد تا شاگردان کواچ 19 بر 16 از حريف خود پيش بيفتند؛ رزنده هم که احساس خطر مي‌کرد مجبور شد درخواست وقت استراحت کند. دريافت بد برزيلي‌ها موجب شد تا در حملات نتوانند مانند هميشه خطرناک باشند؛ شاگردان کواچ هم به خوبي از اين فرصت استفاده کردند و بازي را 22 بر 17 به سود خود کردند تا بازهم رزنده درخواست وقت استراحت فني کند تا شايد مانع امتيازگيري بازيکنان ايران شوند، اما بلافاصله بعد از آغاز بازي بازهم ميرزاجان‌پور مهاجم حريف را تک دفاع کرد. امتياز مستقيم سرويس توسط تشکري بازي را 24 بر 18 کرد؛ در اين امتياز مائوريسيو سيلوا هنگام فرو بعد از دفاع روي پاي شهرام محمودي پايين آمد و موجب شد تا مچ پايش پيچ خورده و مصدوم شود که همين امر عصبانيت شديد رزنده، سرمربي طلايي‌پوشان را هم به همراه داشت. اين ست در با نتيجه 25 بر 18 به سود ايران تمام شد. ست دوم؛ 25 بر 21 به سود ايران در حالي که ايران با امتياز 4 بر 2 از حريف پيش بود در امتياز 5 تيم‌ها به تساوي رسيدند، اما بازهم شاگردان کواچ با اعتماد به نفس بهتر از حريف و عملکرد خوب بود توانستند نتيجه بازي را 7 بر 5 کنند و در نتيجه 8 بر 6 تيم‌ها به وقت استراحت فني اول رفتند. به دليل از دست دادن سرويس توسط قائمي و يک دريافت اشتباه توسط عليزاده بازي در امتياز 11 به تساوي کشيده شد، اما در ادامه سرويس‌ها بي‌نقص تشکري دريافت کننده‌هاي برزيل را با مشکل روبرو کرد و پس از آن مدافعان ايران با عملکرد خوب خود نتيجه بازي را 14 بر 11 به سود ايران کردند تا رزنده بازهم درخواست وقت استراحت کرده و وقفه‌اي در جريان بازي ايجاد کند. بازي در امتياز 16 بر 12 به سود ايران تيم‌ها به وقت استراحت فني دوم رفتند. در امتياز 19 بر 15 به سود ايران رزنده را عصبي کرده بود و کواچ هم تصميم گرفت در اين امتياز مهدوي را جايگزين معروف کند. سرويس‌هاي محکم و پرشي برزيلي‌ها به راحتي توسط دريافت‌کننده‌هاي ايران دريافت مي‌شد و معروف هم پاس‌هاي بي نقصي را براي مهاجمان خود آماده مي کرد. شهرام محمودي هم فرصت‌ها را از دست نمي دادند و به خوبي توپ‌ها را به امتياز تبديل مي‌کرد. در امتياز 23 بر 18 بازهم رزنده که تيمش در آستانه شکست در ست دوم قرار داشت بازهم درخواست وقت استراحت فني کرد تا شايد بازيکنانش به بازي بازگردند. در امتياز 24 بر 20 هم کواچ درخواست وقت استراحت کرد؛ اين ست در با نتيجه 25 بر 21 به سود ايران خاتمه پيدا کرد. ست سوم؛ 25 بر 22 به سود ايران رزنده براي اينکه اين ست را واگذار نکند بازيکنان با تجربه‌تر خود را وارد زمين کرد، اما شاگردان کواچ اعتماد به نفس خوبي پيدا کرده بودند و تا امتياز 4 پاياپايي پيش آمدند تا اينکه برزيلي‌ها در امتياز 6 بر 4 از ايران پيش افتادند. در امتياز 8 بر 6 به سود برزيل تيم‌ها به وقت استراحت فني اول رفتند. برزيلي‌ها اختلاف دو امتيازي خود با ايران را تا امتياز 13 بر 11 هم حفظ کردند تا اينکه دفاع خوب سيد محمد موسوي بازي را در امتياز 13 به تساوي کشاند و در ادامه هم شاگردان کواچ توانستند از حريف پيش بيفتند و درامتياز 16 بر 15 به سود ايران تيم‌هاي به وقت استراحت فني دوم رفتند. در امتياز 18 بر 15 به سود ايران که با تيزهوشي شهرام محمودي و سرويس خوب سعيد معروف به دست آمد بازهم اين رزنده بود که احساس خطر کرده و درخواست وقت استراحت فني کرد تا مانع امتيازگيري شاگردان کواچ شود. رزنده در امتياز 22 بر 19 و در حالي که بسيار عصابي بود و پيراهنش را گاز مي‌گرفت درخواست وقت استراحت کرد. کواچ در امتياز 23 بر 21 به سود ايران درخواست وقت استراحت کرد تا بازيکنانش با آرامش بازي را به پايان برسانند. اين ست هم با نتيجه 25 بر 22 به سود ايران تمام شد تا پرافتخارترين تيم واليبال جهان برابر شاگردان کواچ زانو بزند. با اين نتيجه تيم ملي واليبال ايران که در گروه نخست با تيم‌هاي برزيل، ايتاليا و لهستان هم گروه است، 4امتيازي شد. برزيل هم با اين نتيجه در امتياز 5 باقي ماند. تيم ملي واليبال ايران در هفته چهارم، روزهاي جمعه، 23 خردادماه و يک‌شنبه، 25 خردادماه از ساعت 21 ميزبان برزيل خواهد بود.
عباس بازدید : 4 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
حريفان ايران در جام جهاني 2014 شب گذشته در ديدارهاي دوستانه به مصاف حريفان خود رفتند. در فاصله 4 روز مانده به آغاز جام جهاني 2014 نقاط مختلف دنيا شب گذشته و بامداد امروز شاهد برگزاري ديدارهاي دوستانه ملي بود. در يکي از اين بازي‌ها تيم ملي فوتبال آرژانتين يکي از حريفان ايران در جام جهاني با نتيجه 2 بر صفر از سد اسلووني گذشت. ريکاردو آلوارز در دقيقه 12 و ليونل مسي در دقيقه 76 گل‌هاي آرژانتين را به ثمر رساندند. نکته جالب در اين بازي اين بود که مسي که در نيمه دوم به ميدان آمد بار ديگر دچار حالت تهوع شد تا همچنان اين مشکل گربيانگير او باشد. نيجريه ديگر حريف ايران در گروه F جام جهاني 2 بر يک برابر آمريکا شکست خورد. ويکتور موسي در دقيقه 86 و از روي نقطه پنالتي تک گل نيجريه را به ثمر رساند آن هم در حالي که جوزي آلتيدوره دو بار در دقايق 32 و 69 براي آمريکا گلزني کرده بود. در ساير ديدارهاي مهم، انگليس برابر هندوراس با نتيجه بدون گل متوقف شد، پرتغال با يک گل مکزيک را شکست داد و اسپانيا با گل‌هاي داويد ويا (60 و 88) از سد السالوادور گذشت، ضمن اينکه فابرگاس در دقيقه 4 يک پنالتي را از دست داد.
عباس بازدید : 4 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
تيم ملي کشتي آزاد جوانان کشورمان در پايان رقابت‌هاي قهرماني جوانان آسيا با کسب 6 مدال طلا، يک نقره و يک برنز به عنوان قهرماني دست يافت. در پايان رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا که از روز گذشته در شهر اولانباتور مغولستان آغاز شده بود تيم کشورمان با کسب 6 مدال طلا، يک نقره و يک برنز و 77 امتياز، مقتدرانه عنوان قهرماني قاره کهن را به خود اختصاص داد. صابر خانجاني در 50، ايمان صادقي در 60، حسن يزداني در 66، رضا مظفري در 74 کيلو، پدرام جمشيدي در 96 کيلو و امين طاهري در 120 کيلوگرم موفق به کسب مدال طلاي اين رقابت‌ها شدند. رضا اطري در 55 کيلو نقره گرفت و مجتبي گليج در 84 کيلو به مدال برنز دست يافت. به گزارش فارس، پيش از اين تيم کشتي فرنگي جوانان کشورمان هم موفق به کسب عنوان قهرماني آسيا در اين رقابت‌ها شده بود. * نتايج آزادکاران جوان کشورمان در روز دوم به شرح زير است: در وزن 55 کيلوگرم رضا اطري که در دور نخست با نتيجه 11 بر 3 مقابل ذاکر منصوراف از ازبکستان به پيروزي رسيده بود، در دور دوم هم با نتيجه 10 بر 5 از سد زاندانبود از مغولستان گذشت و فيناليست شد. اطري در فينال با نتيجه 15 بر يک مغلوب ژولدوش بکوف از قرقيزستان شد و به مدال نقره بسنده کرد. در اين وزن 11 نفر حضور داشتند. ايمان صادقي در وزن 60 کيلوگرم که 9 کشتي‌گير حضور داشتند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 8 بر صفر آشيش از هند را شکست داد و به نيمه‌نهايي رسيد. وي در اين مرحله هم با نتيجه 8 بر 5 مقابل ساکاموتو از ژاپن به پيروزي دست يافت و فيناليست شد. صادقي در ديدار پاياني حسنوف از ازبکستان را با نتيجه 6 بر 2 شکست داد و مدال طلا را بر گردن آويخت. در وزن 66 کيلوگرم حسن يزداني پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 18 بر 8 مقابل داولت مورات از ترکمنستان به پيروزي رسيد و راهي نيمه‌نهايي شد. وي در اين مرحله هم با نتيجه 10 بر صفر بر الياس ژوماي از قزاقستان را غلبه کرد و فيناليست شد. يزداني در فينال با نتيجه 18 بر 10 از سد فوجينامي از ژاپن گذشت و مدال طلا را به خود اختصاص داد. در اين وزن 11 کشتي گير حضور داشتند. رضا مظفري در وزن 74 کيلوگرم که 10 نفر حضور داشتند در دور نخست با نتيجه 7 بر يک از سد آلکساندر گلتسمان از قزاقستان گذشت. وي در دور دوم هم با نتيجه 12 بر يک مقابل هان سانگ دو از کره جنوبي به پيروزي رسيد و راهي نيمه‌نهايي شد. نماينده کشورمان در اين مرحله هم مقابل وينود از هند با نتيجه 15 بر 4 به برتري دست يافت و فيناليست شد. مظفري در فينال کينوشيتا از ژاپن را با نتيجه 12 بر 2 مغلوب کرد و مدال طلا را از آن خود کرد. در وزن 84 کيلوگرم مجتبي گليج پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه 10 بر صفر مقابل نايامبايار باتار از مغولستان به پيروزي رسيد و به نيمه‌نهايي راه يافت، اما در اين مرحله با وجود اينکه با نتيجه 8 بر 7 مقابل بهادر قديروف از ترکمنستان پيش بود، با ضربه فني مغلوب شد و شانس حضور در فينال را از دست داد. گليج در ديدار رده بندي با نتيجه 15 بر 4 مقابل بابامرادوف از ازبکستان به پيروزي رسيد و مدال برنز را از آن خود کرد. در اين وزن 11 کشتي‌گير حضور داشتند. پدرام جمشيدي در وزن 96 کيلوگرم که 7 کشتي‌گير حضور داشتند در دور نخست با نتيجه 12 بر يک مقابل يوسوکه يوشيکاوا از ژاپن به پيروزي دست يافت و راهي نيمه‌نهايي شد. وي در اين مرحله هم با نتيجه 11 بر صفر رايسوف از قزاقستان را شکست داد و فيناليست شد. جمشيدي در فينال پيش از پايان تايم نخست پاوا از هند را با نتيجه 10 بر صفر شکست داد و مدال طلا را از آن خود کرد.
عباس بازدید : 5 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
تيم ملي ايران در آستانه جام جهاني در ديداري دوستانه مقابل ترينيداد و توباگو به برتري رسيد. تيم ملي ايران در آخرين ديدار تدارکاتي خود پيش از آغاز رسمي جام جهاني از ساعت 22:30 امشب در ديداري تدارکاتي در سائوپائولوي کشور برزيل به مصاف ترينيداد و توباگو رفت که اين ديدار با برتري 2 بر صفر تيم ملي ايران پايان رسيد. گل‌هاي ايران در اين ديدار توسط احسان حاج صفي در دقيقه 45+1 و رضا قوچان‌‌نژاد در دقيقه 55 به ثمر رسيد. در اين ديدار نکونام يک پنالتي را در دقيقه 50 براي تيم ملي از دست داد. در نيمه اول اين اين ديدار و در دقيقه 15 بازي خسرو حيدري يک ارسال خوب از سمت راست براي رضا قوچان نژاد ارسال کرد که اين ارسال تبديل به گل نشد. در دقيقه 25 بازي با نفوذ خوب اشکان دژاگه از سمت راست و همچنين دو نوبت ضربه سر جواد نکونام و رضا قوچان‌نژاد دو فرصت خوب گلزني از دست رفت. دقيقه 28 اين ديدار دروازه بان تيم ملي ترينيداد و توباگو در خروج خود با اشکان دژاگه برخورد نسبتا شديدي داشت که با حضور پزشکان هر دو تيم در زمين مسابقه اين مشکل براي هر دو نفر برطرف شد. تيم ملي ترينيداد و توباگو نيز چند موقعيت گلزني در نيمه اول به دست آورد. گل ايران در دقيقه 1+45 مسابقه به ثمر رسيد. اشکان دژاگه ضربه کرنر را از سمت راست ارسال کرد و توپ برگشتي توسط جلال حسيني به عقب پاس داده شد و احسان حاج‌صفي با زيبايي هرچه تمام‌تر توپ را در گوشه بالايي و سمت راست دروازه جاي داد. تيم ملي در نيمه اول با ترکيب عليرضا حقيقي، پژمان منتظري، سيدجلال حسيني، اميرحسين صادقي، مهرداد پولادي، احسان حاج‌صفي، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، خسرو حيدري، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد به ميدان رفت. در نيمه دوم اين ديدار ماهيني به جاي پولادي، شجاعي به جاي دژاگه، جهانبخش به جاي حيدري، انصاري‌فرد به جاي قوچان نژاد، حقيقي به جاي نکونام و حدادي فر به جاي تيموريان به ميدان رفتند. داوران برزيلي اين ديدار را قضاوت کردند و رسانه‌هايي از ايران، آرژانتين و برزيل براي پوشش خبري در ورزشگاه حضور داشتند.
عباس بازدید : 9 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)
پرسپولیس نیوز : معتبر‌ترین نشریه فوتبال آلمان نوشت داوری و دژاگه مسافر جام جهانی شدند اما کی‌روش گران‌قیمت‌ترین بازیکن لیگ ایران را به برزیل نبرد. هفته‌نامه کیکر در تازه‌ترین شماره خود که دوشنبه (امروز) منتشر شد، در مورد گزینش روز گذشته کارلوس کی‌روش در ارتباط با انتخاب بازیکنان برای حضور در جام جهانی تحلیل کوتاهی منتشر کرد. این نشریه نوشت: با انتخاب جدید کی‌روش، دنیل داوری از اینتراخت برانشوایگ و اشکان دژاگه، بازیکن اسبق ولفسبورگ که اکنون عضو فولام انگلیس است، در کادر بازیکنان مربی پرتغالی ایران جای گرفتند. البته این مربی از دروازه‌بانی همچون سوشا مکانی چشم‌پوشی کرد و همانگونه که انتظار می‌رفت داوری را انتخاب کرد که از فصل آینده پیراهن گراس‌هاپرز را به تن خواهد داشت. این نشریه افزود: البته در کنار داوری، علیرضا حقیقی و رحمان احمدی به عنوان دروازه‌بان برگزیده شدند. دراین میان تعجب‌برانگیز بود که سردار آزمون، بازیکن روبین‌کازان به همراه محمدرضا خلعتبری، ستاره پرسپولیس به عنوان گران‌قیمت‌ترین بازیکن لیگ داخلی ایران از فهرست مسافران به جام جهانی حذف شدند. در ادامه کیکر عنوان کرد: ایران چهارشنبه هفته جاری وارد سائوپائولو خواهد شد تا 12 روز برای انجام اولین بازی‌اش در جام جهانی مقابل نیجریه فرصت برای آماده‌سازی با محیط داشته باشد. این تیم البته یکشنبه آینده آخرین آزمایش خود را مقابل ترینیداد توباگو انجام می‌دهد. ایران در جام جهانی با آرژانتین، بوسنی‌ و هرزگوین و نیجریه همگروه است.
عباس بازدید : 9 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)
چه خوش گفت فردوسي پور در نود / كه قرمز به آبي برنده شود ميازار اس اس كه كيسه كش است / كه دل دارد و بر همينش خوشست چو شش تا بخوردست از روزگار / دگر آبيان را نماندست قرار تو كز محنت دسته سه بي غمي / سرافراز و سرخي، بخندا همي توانا بود هركه قرمز بود / ز شيشتا دل شير غران بود ! امسال پرسپوليس چند تا گل به استقلال ميزنه ؟ فال گير: به زار ببينم…. والا تعدادش انقدر زياده تو فنجون جا نميشه ديد ! بايد با پارچ ببينم !! به استقلاليه ميگن درد عشق بدتره يا درد دندون ؟ ميگه هنوز تو دربي ۶ تا گل نخوردي !! شعر پرسپوليسي محمد نوري: اين بار طوري گل مي زنيم كه با فوتوشاپ هم مردود نشود ! در آستانه ببازي استقلال و پرسپوليس قيمت ايزي لايف به شدت گران شد كارشناسان دليل اين افزايش قيمت را تقاضاي زياد استقلالي ها براي روز دربي ميدانند ! چگونه است؟ علي كريمي با لبي خندون ، تاجو سوراخ ميكنه با يه برگردون ! علي فتح الله زاده در آستانه دربي اعلام كرد: با شركت ايزي لايف بر سر حمايت مالي از باشگاه به توافق رسيده ايم و قرار است ايزي لايف 30000 پوشك را در بازي با پرسپوليس بين تماشاگران استقلال پخش كند. او دليل اين كار را اهميت به نظافت ورزشگاه بعد از بازي دانست !
عباس بازدید : 7 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
اسامي 30 بازيکن نهايي تيم ملي فوتبال ايران جهت معرفي به فيفا براي مسابقات جام جهاني اعلام شد. به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، بنا بر اعلام کارلوس کي‌روش اسامي 30 بازيکن نهايي معرفي شده به فدراسيون جهاني فوتبال براي مسابقات جام جهاني به شرح زير است: سيد جلال حسيني، حسين ماهيني، محمدرضا خلعتبري، مهرداد پولادي، رضا حقيقي (پرسپوليس تهران)، رحمان احمدي، مهدي شريفي، احسان حاج صفي (سپاهان اصفهان)، هاشم بيگ زاده، اميرحسين صادقي، آندرانيک تيموريان، خسرو حيدري (استقلال تهران)، احمدآل نعمه، عليرضا بيرانوند، رضا نوروزي (نفت تهران)، قاسم حدادي فر، محمدرضا خانزاده (ذوب آهن اصفهان)، کريم انصاريفرد (تراکتورسازي تبريز)، پژمان منتظري (ام صلال)، رضا قوچان نژاد (چارلتون)، سوشا مکاني، بختيار رحماني (فولاد خوزستان)، جواد نکونام (الکويت)، عليرضا جهانبخش (نايخمن هلند)، اشکان دژاگه (فولهام)، مهرداد بيت آشور (ونکوور)، مسعود شجاعي (لاس پالماس)، دانيال داوري (اينتراخت)، عليرضا حقيقي (اسپرتينگ پرتغال)، سردار آزمون (روبين کازان) لازم به ذکر است 23 بازيکن نهايي از ميان 30 بازيکن فوق به فيفا معرفي خواهند شد. به اين ترتيب روياي حضور در جام جهاني براي بازيکناني مانند علي کريمي و سيدمهدي رحمتي نقش برآب شد، ضمن اينکه پيش از اين نيز کي روش از احتمال حضور يک يا دو بازيکن جديد در ليست 30 نفره خبر داده بود که اين اتفاق هرگز رخ نداد. از فهرست 30 نفره فوق به جز بيرانوند و نوروزي ساير بازيکنان در ليست اردوي اتريش قرار دارند.
عباس بازدید : 9 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
تيم بسکتيال پتروشيمي در نخستين ديدار از فينال ليگ برتر مقابل مهرام به پيروزي رسيد. نخستين ديدار از فينال رقابت‌هاي ليگ برتر بسکتبال بين دو تيم مهرام و پتروشيمي در سالن انديشه ماهشهر برگزار شد که ميزبان با نتيجه 78 بر 62 حريفش را شکست داد. به نقل از ايسنا، قهرمان و نايب قهرمان فصل گذشته ليگ در حالي در اين مسابقه به ميدان رفتند که رقابتي پاياپاي داشتند اما در نهايت اين ماهشهري‌ها بودند که با استفاده از فرصت ميزباني، مهرام را شکست دادند. هر تيمي که 4 مسابقه را پيروز شود، قهرمان ليگ برتر بسکتبال ايران مي‌شود. در اين مسابقه پتروشيمي با ترکيب مهدي کامراني، جاناتان گيبسون، حامد آفاق، ارسلان کاظمي و نژاد سينانوويچ وارد ميدان شدند و از طرف ديگر فريد اصلاني، سعيد داورپناه، صمد نيکخواه بهرامي، اوشين ساهاکيان و حامد حدادي 5 نفر اصلي مهرام را تشکيل دادند. اين بازي در حالي آغاز شد که سالن انديشه ماهشهر مملو از تماشاگر بود و مهمت بچيروويچ سرمربي تيم ملي نيز از نزديک مسابقه را تماشا مي‌کرد. کواتر نخست مسابقه با خوش و بش صمد نيکخواه بهرامي و مهدي کامراني دو ملي‌پوش بسکتبال ايران آغاز شد که در ابتدا مهرام با دو پرتاب آزاد فريد اصلاني پيش افتاد. در ادامه پتروشيمي با دفاع بهتر و البته اقدام‌هاي درخشان گيبسون آمريکايي از مهمان خود پيش افتاد. شوت‌هاي اين بازيکن يکي پس از ديگري وارد سبد مي‌شد و پتروشيمي را 10 بر 2 از حريفش پيش انداخت. با مصدوميت سعيد داورپناه، سجاد مشايخي وارد ميدان شد و در ادامه نيز مهرام توانست انسجامش در دفاع را تقويت کند و با استفاده از قدرت حامد حدادي در زير سبد، فاصله را کاهش دهد. پتروشيمي در ادامه کار با استفاده از پرتاب‌هاي سه امتيازي گيبسون باز هم برتري را براي خود به دست آورد تا جايي که در سه دقيقه پاياني کوارتر نخست 20 بر 10 از مهرام پيش افتاد. دو تيم در دقايق پاياني به خوبي امتيازآوري کردند و در نهايت کوارتر نخست 27-19 به سود پتروشيمي تمام شد. مهرام کوارتر دوم را بهتر آغاز کرد. حامد حدادي در زير سبد حريف صربستاني‌اش را کنترل کرده بود و به خوبي امتياز مي‌آورد تا جايي که فاصله امتيازي دو تيم به دو رسيد. با اين حال پتروشيمي با داشتن گيبسون در حمله مشکلي نداشت. او از هر موقعيتي که به دست مي‌آورد، امتيازآوري مي کرد و دوباره پتروشيمي را پيش مي‌انداخت. در حالي که ميزبان با استفاده از بازي سرعتي سعي در حفظ برتري داشت مهرام در ضد حمله خيلي خوب کار کرد و توانست فاصله را باز هم کاهش دهد. کوارتر دوم مسابقه زمان درخشش حدادي براي مهرام و گيبسون براي پتروشيمي بود و اين دو بازيکن خيلي خوب از موقعيت‌هايشان استفاده مي‌کردند. البته جاي اشاره به عملکرد صمد نيکخواه بهرامي کاپيتان تيم ملي ايران و تيم مهرام نيز وجود دارد. او با اينکه پيش از اين از مصدوميت و احتمال بازي نکردنش در مسابقه‌ي نخست صحبت مي‌شد در دو کوارتر در ميدان بود و خيلي خوب براي هم‌تيمي‌هايش فضاسازي مي‌کرد. کوارتر دوم با اينکه کم امتياز بود اما از نظر فني بار بيشتري داشت و در نهايت نيز با نتيجه 12 بر 10 به سود مهرام به پايان رسيد. نيمه دوم مسابقه با امتيازآوري حامد حدادي براي مهرام آغاز شد. صمد و حامد در کوارتر سوم خيلي خوب همديگر را پيدا مي‌کردند و فاصله امتيازي را کاهش مي‌دادند. در 4 دقيقه نخست بازي، در کوارتر سوم، اين مهرام بود که صاحب توپ و ميدان بود و امتيازآوري مي‌کرد تا جايي که فاصله امتيازي به يک رسيد. در ادامه پتروشيمي سعي کرد با استفاده از پرتاب‌هاي پيراموني دوباره فاصله امتيازي‌اش را افزايش دهد. از يک طرف گيبسون آمريکايي براي پتروشيمي امتياز کسب مي‌کرد و از طرف ديگر حامد حدادي و صمد نيکخواه بهرامي براي مهرام توپ‌ها را وارد سبد مي‌کرد. در دقايق پاياني کوارتر، سينانوويچ سنتر صرب پتروشيمي به دليل مصدوميت از زمين خارج شد و همين فرصتي بود براي مهرام تا فاصله را کاهش دهد. در نهايت کوارتر سوم با نتيجه 16 بر 15 به سود مهرام تمام شد. با آغاز کوارتر چهارم پتروشيمي با دفاعي بهتر صاحب توپ و ميدان شد. نفوذ هاي گارد راس آمريکايي اين تيم قابل مهار نبود و او توپ‌هايش را يکي پس از ديگري وارد سبد مي‌کرد. فاصله امتيازي در 5 دقيقه نخست کوارتر چهارم به 10 رسيد و پتروشيمي حاشيه امنيت خوبي براي خودش ايجاد کرد. در حالي که ماهشهري‌ها به خوبي امتيازآوري مي‌کردند، شاگردان هاشمي در دفاع متمرکز نبودند و فاصله به سود پتروشيمي افزايش پيدا مي‌کرد. در دقايق پاياني دو خطاي فني به بازيکنان دو تيم باعث شد مسابقه دقايقي متوقف شود اما دوباره جريان پيدا کرد و در نهايت ميزبان با نتيجه 26 بر 15 کوارتر چهارم را به سود خود تمام کرد و در نهايت با نتيجه 78 بر 62 به پيروزي رسيد. بازي دوم اين دو تيم فردا ساعت 17 در سالن انديشه ماهشهر برگزار مي‌شود.
عباس بازدید : 19 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
فرنگي‌کاران هم پس از سرمربي و مربي تيم اردوي تيم ملي را ترک کردند. اعضاي تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان هم در اعتراض به شرايط موجود اردوي تيم ملي را ترک کردند. پيش از اين هم محمد بنا سرمربي تيم ملي و ايرج اسفندياري‌فر مربي تيم ملي اردوي کشتي فرنگي را ترک کرده بودند. حسن بابک مدير تيم‌هاي ملي کشتي با تاييد اين خبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: فرنگي کاران اردوي تيم ملي کشتي را ترک کردند اما مشکل خاصي نيست، فردا تعطيل است و از شنبه ملي‌پوشان بار ديگر باز خواهند گشت. وي افزود: به غير از چند نفر که نمي‌خواهند تيم ملي را همراهي کنند ساير کشتي‌گيران به اردوي تيم ملي بازخواهند گشت.
عباس بازدید : 6 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
مربی سابق پرسپولیس در آستانه سرمربیگیری مس کرمان قرار دارد. به گزارش نامه، افشین پیروانی مربی سابق پرسپولیس که تا همین چند روز پیش برای مدیر عاملی باشگاه سرخ پایتخت کاندید شده بود در آستانه سرمربیگری مس کرمان قرار دارد. پیروانی روز گذشته به کرمان رفت و مذاکرات نهایی خود را با مسئولان مس انجام داد و قول داد تا این تیم را مجددا به لیگ برتر ایران باز گرداند. مس با وجود هزینه سنگین نتوانست در لیگ برتر بماند و پس از عوض کردن چند مربی در نهایت به لیگ دسته اول سقوط کرد.
عباس بازدید : 6 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
پرسپولیس نیوز : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: از مسوولان و اساتید دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس تشکر کرده و امیدوارم دانشجویان این دانشگاه به مدارج بالای علمی و ورزشی دست یابند. علیرضا رحیمی مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس پس از حضور در مراسم بزرگداشت روز معلم که از سوی دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به دعوت مسوولان دانشگاه پرسپولیس برای حضور در مراسم بزرگداشت روز معلم وظیفه خود دانستم در این مراسم شرکت کنم. وی افزود: خوشحالم که این دانشگاه توانسته در این مدت کوتاه به توفیقات خوبی دست یافته و به یک مرکز بزرگ علمی و ورزشی تبدیل شود. از موسسین، هیات امنا، مدیران و تمامی اساتید و زحمتکشان این دانشگاه تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم دانشجویان جوان این دانشگاه علمی و ورزشی ضمن توفیق روزافزون بتوانند به مدارج بالای علمی دست یافته و به ورزش کشور خدمت کنند. مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: مراسم خوبی بود و از دیدار با پیشکسوتان و بزرگان تاریخ پرسپولیس آقایان؛ جعفر کاشانی و حسین کلانی خوشحال شده و باید بگویم حضور پیشکسوتان و بزرگان تاریخ پرسپولیس در هیات امنای دانشگاه پرسپولیس اتفاق خوبی است و باید آن را به فال نیک گرفت. این پیشکسوتان با برخورداری از تحصیلات عالیه و تجربیات گرانقدر در فوتبال و ورزش کشور می‌توانند زمینه ساز رشد و توسعه هر چه بیشتر دانشگاه پرسپولیس از نظر علمی و کیفی باشند. موجب مسرت است که این عزیزان در این حوزه فعال هستند و به هواداران و جوانان این مرز و بوم خدمت می‌کنند. رحیمی در پایان گفت: باید قدر این بزرگان که از جمله بانیان و بزرگان پرسپولیس هستند را دانست و موجب افتخار است که آنها توانسته‌اند در شکل‌گیری و توسعه دانشگاه نیز تاثیرگذار بوده و خدمات شایانی را در حوزه فرهنگ، علم و ورزش ارائه کنند. همچنین جا دارد از تلاش‌های بی‌وقفه و موثر آقای سودی رئیس دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس نیز تشکر و قدردانی کرده و برای مجموعه مدیریتی، اجرایی، اساتید و دانشجویان این دانشگاه آرزوی توفیق و سربلندی دارم و امیدوارم که بتوانم خدمات خوبی را به هواداران و آنهایی که به دنبال تحصیل و رشد علمی هستند ارائه نمایم. مرجع: پرسپولیس بدانیم بزرگان قدر باید رحیمی
عباس بازدید : 10 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
مهاجم ساحل عاجی تیم فوتبال رم با کفش های زنانه در یک مراسم رسمی حاضر شد. به گزارش جام نیوز، ژروینیو چند روز پیش در یک مراسم در پایتخت ایتالیا حاضر شد و با هواداران تیم اش عکس یادگاری گرفت. آنچه در این مراسم بیش از هر چیزی جلب توجه کرد، کفش های این بازیکن بود. ژروینیو با یک جفت کفش زنانه به این مراسم آمده بود! رفتاری که ناخودآگاه یاداور جمله شخصیت ارسطو در سریال پایتخت 3 بود که اصرار می کرد این روزها در اروپا دیگر چیزی به نام جنسیت مطرح نیست.
عباس بازدید : 12 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
پرسپولیس نیوز : علیرضا رحیمی می‌گوید ترسی از پذیرفتن مدیریت پرسپولیس نداشته و به سرعت پیشنهاد مدیرعاملی این باشگاه را قبول کرده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلفی از جمله نحوه آمدنش به پرسپولیس، آینده کادر فنی، نحوه جذب بازیکنان جدید و اهداف خود برای پرسپولیس صحبت کرد. * شاید خیلی‌ها هنوز فکر کنند که چرا علیرضا رحیمی؟ خودتان آمادگی مدیریت پرسپولیس را داشتید؟ حدود دو هفته پیش بود که به من پیشنهاد دادند که مدیرعامل پرسپولیس شوم. البته من فکرش را نمی‌کردم. * چقدر فکر کردید تا این سمت را قبول کنید؟ فکر نمی‌خواهد. من 14 سال مدیرکل تربیت بدنی اصفهان بودم، 18 سال رییس فدراسیون هندبال بودم، دو، سه سال مدیرعامل سپاهان بودم و از سال 60 تا 68 هم مدیریت سپاهان را در دست داشتم. این همه تجربه دارم و وزارت ورزش هم هر جا که صلاح بداند می‌توانم این تجربه را در اختیارش قرار دهم. * پس ترسی بابت پذیرفتن مدیریت یک باشگاه پرحاشیه را نداشتید؟ ترس برای چه؟ من اگر بخواهم بترسم که اصلا نباید از خانه بیرون بیایم. هیچ شرطی هم برای مدیرعاملی نگذاشتم. * دوشنبه شب جلسه‌ای با علی دایی داشتید. چه صحبت‌هایی بین شما رد و بدل شد؟ جلسه خاصی نبود. من قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم هم با دایی صحبت می‌کردم. ما با هم رفیق هستیم. اگر من و دایی را در ماشین ببینند هم می‌گویند که این دو نفر با هم جلسه گذاشتند. به دایی گفتم برنامه‌هایش را اعم از اردوها و بازی‌های تدارکاتی قبل از فصل به من بدهد و برنامه‌ی خود را برای بازی‌های آسیایی اعلام کند و ما هم روی آن کار کنیم. * وزارت ورزش به همه باشگاه‌ها ابلاغ کرده که از رقم‌های پرداختی خود به بازیکنان کم کنند. مطمئن باشید اگر برنامه‌ای از سوی وزارت ورزش برای این موضوع باشد همه باشگاه ها موظف هستند که آن را اجرا کنند. هر بخشنامه‌ای که از وزارت ورزش برسد، ما آن را اجرا می‌کنیم. * شما در دو سال مدیریت خود در سپاهان ستاره‌های بزرگی از جمله مجتبی جباری، آرش افشین، هادی عقیلی، شجاع خلیل‌زاده، جواهیر سوکای، محمدرضا خلعتبری و... را به این تیم آوردید. آیا این روند در پرسپولیس هم ادامه خواهد داشت؟ مربی ما علی دایی است. من موظف هستم که برای مربی و بازیکنان فضایی را فراهم کنم که آن‌ها فقط به فکر بازی خود باشند نه چیز دیگری. فکر می‌کنم که علی دایی سال گذشته شاید 20 درصد از توان و فکرش را توانست برای مسائل فنی و فوتبال بگذارد و 80 درصد فکر و ذکر او مشکلات مالی و طلب بازیکنان و هتل و این جور چیزها بود. این‌ها وظیفه من مدیرعامل است. من باید فضایی را برای بازیکنان و هواداران ایجاد کنم که بازیکنان به راحتی بازی کنند و هواداران هم تیم‌شان را تشویق کنند. * پس به دنبال ترکاندن بمب نیستید؟ اصلا دنبال این حرف‌ها نیستم. ما بمبی نداریم که بترکانیم. بمب ما منطق ماست. بمب ما آرامشی است که به تیم می‌دهیم. هر کسی هم که پرسپولیس را دوست دارد بیاید کمک کند که آرامش به این تیم برگردد. ما هم قول می‌دهیم طوری برنامه‌ریزی کنیم که باشگاه روی پای خودش بایستد. * گفته می‌شود می‌خواهید در باشگاه کمیته فنی هم تشکیل دهید. نیاز است که روی این مسئله صحبت شود. به طور کلی هر کاری که می‌خواهیم انجام دهیم باید ابتدا هیات مدیره تصویب کند و این نیست که من رحیمی بخواهم خودم کاری انجام دهم.
عباس بازدید : 6 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
پرسپولیس نیوز : هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به خاطر شکست فجر پس از پیروزی تیم ملی در بازی تدارکاتی گریه کردم. رضا حقیقی درباره بازی تدارکاتی تیم ملی و پیروزی مقابل تیم چهارم آفریقای جنوبی گفت: با پشت سر گذاشتن دوران بدنسازی کم‌کم به شرایط بازی می‌رسیم. این برد هم برای ما چندان مهم نبود اما از همه چیز مهمتر این است که میزان دوندگی‌های ما بسیار بالا رفته و یک بدنسازی تمام عیار را داشته‌ایم. وی افزود: پس از بازی مقابل تیم هشتم آفریقای جنوبی در اتوبوس به خاطر شکست فجر گریه کردم. فجر سپاسی به هیچ عنوان حقش نبود که به لیگ یک سقوط کند اما وقتی این خبر را شنیدم باور کنید دست و پایم را گم کرده بودم و نمی‌دانستم چطور باید دقیقه‌هایم را پشت سر بگذارم. حقیقی ادامه داد: امیدوارم مسئولین بیشتر به فکر تیم فجر سپاسی باشند. این تیم جوانان زیادی را به این فوتبال تحویل داده و من امیدوارم که مسئولین این تیم را تنها نگذارند. به تمام بچه‌ها که دوستانم هم هستند خسته نباشید می‌گویم و مطمئن هستم فجر سپاسی که چشم و چراغ شیرازی‌هاست خیلی زود به لیگ برتر برمی‌گردد. روز تلخی برایم بود اما به نظرم همیشه فوتبال یک سر آن برد است و یک سر آن باخت. هافبک تیم ملی کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: البته جا دارد به فرهاد کاظمی تبریک بگویم چون ایشان هم مربی بسیار خوبی است.
عباس بازدید : 10 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
از آنجايي‌كه گفته مي‌شود دايي نمي‌خواهد قرارداد دهنوي را تمديد كند و به ابراهيمي نيز علاقمند است، بعيد نيست بازيكن سپاهان فصل آينده به در تيم سرخپوش پايتخت بازي كند. به گزارش افکارنیوز، اميد ابراهيمي، بازيكن شمالي تيم سپاهان چند فصلي است بازي‌هاي خوبي از خود به نمايش گذاشته است و حتي توانسته به تيم ملي نيز برسد. اين بازيكن رابطه خوبي با عليرضا رحيمي دارد و شنيده شده مديرعامل پرسپوليس در تلاش است تا اين بازيكن را هم به جمع سرخپوشان اضافه كند. از آنجايي‌كه گفته مي‌شود دايي نمي‌خواهد قرارداد دهنوي را تمديد كند و به ابراهيمي نيز علاقمند است، بعيد نيست بازيكن سپاهان فصل آينده به در تيم سرخپوش پايتخت بازي كند.
عباس بازدید : 5 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
مدافع با تجربه تیم پرسپولیس برای ماندن در این تیم شراط گذاشته است. به گزارش نامه، علیرضا نورمحمدی چندین سال است که در پرسپولیس بازی می کند و حتی در برخی مسابقات بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر بازو بست. وی فصل گذشته کمتر به بازی گرفته شد چرا که جلال حسینی و محسن بنگر مدافعان اصلی تیم دایی بودند و فرصت کمی به نورمحمدی رسید. این مدافع که از نظر مالی نیز وضعیت خوبی در مقایسه با هم تیمی های خود نداشت و خودروهای دریافتی اش نیز با مشکل سند مواجه شد، در گفتگو با علی دایی اعلام کرد که برای ماندن شرط دارد. وی با تاکید بر این نکته که نمی خواهد نیمکت نشین باشید اعلام کرده در صورتی که حسینی و بنگر در این تیم بمانند، ترجیح می دهد از پرسپولیس جدا شود.
عباس بازدید : 3 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
تیم فوتبال پیکان با پیروزی مقابل فجر سپاسی جواز حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را بدست آورد. بازی برگشت پلی آف لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری دیدار تیم‌های پیکان و فجر در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد و در پایان تیم پیکان با نتیجه یک بر صفر فجر را مغلوب کرد و به عنوان آخرین تیم جواز حضور در لیگ برتر ایران را بدست آورد. تک گل این دیدار را سعید حلافی در دقیقه 71 به ثمر رساند. ضمن اینکه در دقیقه 90 بهمن مالکی بازیکن فجرسپاسی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. دیدار رفت این دو تیم در شیراز با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.
عباس بازدید : 8 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
هافبك جوان سرخ ها گفت: «گروه تیم ملی در جام جهانی خیلی سخت است. وقتی مسی را پیش‌رو داریم فقط كریس رونالدو را كم داریم.» به گزارش جام نیوز، پیام صادقیان یك فصل پرحاشیه و پربرخورد را پشت‌سر گذاشت. هر چند كه خیلی‌ها گمان می‌كردند صادقیان رفتار و روحیه‌ای آرام داشته باشد ولی وی به‌رغم توانایی‌هایی كه داشت گهگاه دچار مسایلی می‌شد كه هواداران پرسپولیس را نگران می‌كرد. * پرسپولیس را در فصلی كه گذشت چطور ارزیابی می‌كنی؟ - در طول بازی‌های این فصل اتفاق‌هایی برای پرسپولیس افتاد كه تیم ما از قهرمانی لیگ و جام‌حذفی جا ماند. اما كسب سهمیه ‌آسیایی برای پرسپولیس خیلی مهم بود و خوشحالم كه با این اتفاق تا حدودی دل هواداران را به دست آوردیم. پرسپولیس فصل پرحاشیه و سختی را گذراند. در بعضی مقاطع مثل همان ماجرای لو رفتن لیست كذایی قراردادها بچه‌ها دچار شرایط بدی شدند. انگار كه بعضی‌ها اره برداشته بودند و ساق ما را می‌بریدند! * اما بعضی‌ها اعتقاد دارند كه بیان این صحبت‌ها نوعی توجیه و بهانه‌تراشی است. - هركسی می‌تواند هرطوری كه دوست دارد نظر بدهد و تصمیم بگیرد ولی با بیان شدن یكسری صحبت‌ها اعصاب بازیكنان پرسپولیس بدجوری به‌هم ریخت. از یك طرف آن صحبت‌ها را در مورد لیست كذایی اعلام كردند و از طرف دیگر چك‌های بازیكنان برگشت می‌خورد. * ولی دعوت شدن به تیم‌ملی خیال تو را راحت كرد. - این بهترین اتفاق فصل گذشته بود. فقط دعوت شدن به تیم‌ملی خیال مرا راحت كرد و به نوعی اتفاق‌های لیگ را جبران كرد. در آن مقطعی كه دعوت نمی‌شدم شرایط خوبی نداشتم و با دعوت كی روش جان گرفتم. * یك سری از رفتارهایت مثل آرنج زدن به بازیكنان حریف هم در دعوت نشدن تو به تیم‌ملی بی‌تاثیر نبود. - گاهی اوقات توی زمین خطاهای عجیب و غریبی روی بازیكنان اتفاق می‌افتد كه بعضی‌ها نمی‌بینند. من قبول دارم كه این رفتار من خیلی جالب نبود و دچار یك عادت بد و غلط شده بودم ولی خدا را شكر هرچه بود تمام شد و حالا احساس می‌كنم كه من بازیكن باتجربه و پخته‌تری شده‌ام. بعضی‌ها برایم حرف و حدیث درست كردند كه نابودم كنند! * از عملكرد خودت در لیگ راضی بودی؟ - من فكر می‌كنم فصل خوبی را پشت‌سر گذاشتم. در بعضی مقاطع اذیتم كردند و می‌خواستند كه مرا خراب كنند ولی من بهترین بازی‌هایم را برای پرسپولیس انجام دادم و فكر می‌كنم كه حسن‌ختام این بازی‌ها دعوت‌ شدن به تیم‌ملی بود. * قبول داری كه بعضی از بازیكن‌ها وقتی به پرسپولیس می‌آیند دچار مشكل می‌شوند و... - ... اگر منظورتان من هستم در همان اوایل تا حدودی درگیر وضعیت پرسپولیس و فضای این تیم شدم ولی من بازیكن بی‌تجربه‌ای نبودم و پس از گذشت مدتی با خودم كنار آمدم. فهمیدم كه نباید وقتم را صرف یك سری چیزها كنم و به همین دلیل بود كه تمریناتم را با قدرت دنبال كردم. حالا هم به تیم‌ملی رسیده‌ام و نمی‌خواهم به این راحتی پیراهن تیم‌ملی را از دست بدهم. بعضی‌ها روی من زوم كرده‌اند و دوست دارند كه از من "آتو" بگیرند ولی من حالا یك سال تجربه حضور در پرسپولیس را دارم. * در مورد تیم‌ملی و گروه‌بندی آن در مسابقات جام‌جهانی چه نظری داری؟ - به نظر من تیم‌ملی در گروه خیلی سختی قرار گرفته است. وقتی مسی را پیش‌رو داریم فقط كریس رونالدو را كم داریم (خنده). به نظر من همین كه در بازی اول به آرژانتین نخوردیم شانس آوردیم. نیجریه هم تیم قوی و گردن‌كلفتی است و به نظرم باید مقابل این تیم خیلی باهوش بازی كنیم. بوسنی فوتبال كلاسیك دارد و آنها را هم نباید دست‌كم بگیریم. البته بازهم می‌گویم كه تیم قوی و قلدر گروه ما آرژانتین است و من فكر می‌كنم كه آرژانتین و برزیل تیم‌های فینالیست باشند. * به لژیونر شدن هم فكر می‌كنی؟ - با توجه به شرایط سنی‌ كه دارم فكر می‌كنم لژیونر شدن می‌تواند فوتبالم را دگرگون كند. من دوست دارم لژیونر شوم و اهل بازارگرمی نیستم. اما بدون تعارف دوست داشتم اول به پرسپولیس بیایم و بعد لژیونر شوم. دوست داشتم از طریق پرسپولیس لژیونر شوم و حالا هم منتظر روشن شدن تكلیف پرسپولیس و شرایط خودم هستم.
عباس بازدید : 8 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (1)
هافبک آبي‌-اناري‌ها معتقد است که هيچ کس نمي‌تواند جاي ژاوي را پر کند. او مي‌گويد سبک بازي بارسلونا با جدايي ژاوي تغيير خواهد کرد. تيکي‌تاکا سبک خاص بازي بارسلوناست. اين تيم با مهره‌هايي همچون ژاوي، اينيستا و ليونل مسي به راحتي چنين سبک بازي را به نمايش مي‌گذارد. سسک فابرگاس معتقد است که با خداحافظي ژاوي از فوتبال بايد تيکي‌تاکاي بارسلونا هم تغيير کند؛ چرا که هيچ بازيکني نمي‌تواند جايگزين ژاوي در اين تيم شود. فابرگاس در گفت‌وگويي که با شبکه تلويزيون "راک" اسپانيا داشت، گفت: خودم را جايگزين ژاوي نمي‌دانم؛ چرا که بازيکن بي‌نظيري است. سخت است بگويم هيچ بازيکني نمي‌تواند جاي ژاوي در بارسلونا را پر کند اما ناچاريم که اين حرف را بر زبان آوريم. کسي مي‌تواند در پست ژاوي بازي کند که از نظر ذهني در شرايط ايده‌آلي باشد. فابرگاس تابستان دو سال پيش پس از کش‌وقوس‌هاي زيادي سرانجام از آرسنال جدا شد تا براي بارسلونا تيم سابق خود بازي کند. سران بارسلونا با اين بازيکن جوان قرارداد امضا کردند تا او پس از خداحافظي ژاوي بتواند جايش را در وسط زمين پر کند. فابرگاس گفت: چاره‌اي نداريم سبک بازي خود را تغيير دهيم. ژاوي يک عنصر تاثيرگذار براي بارسلوناست. بعد از جدايي او مجبوريم سبک بازي خود را تغيير دهيم. نمي‌دانم پس از جدايي ژاوي آيا سبک بازي ما بهتر از قبل خواهد بود يا بدتر. تنها مي‌دانم که چاره‌اي جز تغيير سبک بازيمان نداريم. اين سخنان فابرگاس در حالي است که ژاوي 33 ساله چند روز پيش تاکيد کرد که فعلا به خداحافظي از مستطيل سبز فکر نمي‌کند؛ چرا که دوست دارد چند سال ديگر براي بارسلونا به ميدان برود. آبي‌-اناري‌ها روزهاي خوشي را در رقابت‌هاي ليگا پشت سر نمي‌گذارند. اين تيم پس از شکست غيرمنتظره برابر وايادوليد به رده سوم جدول رده‌بندي سقوط کرد تا اختلافش با رئال مادريد صدرنشين به چهار امتياز افزايش يابد. البته شاگردان خراردو مارتينوي آرژانتيني در ليگ قهرمانان اروپا خوب کار کرده‌ و با حذف منچسترسيتي پر ستاره به دور يک چهارم نهايي صعود کردند.
عباس بازدید : 6 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازيکنان با تمام وجود در سه بازي آينده مي‌جنگند اما هر روز درباره بدهي‌هاي پرسپوليس صحبت مي‌شود که به ما ربطي ندارد. سيد جلال حسيني در خصوص مصدوميتش اظهار داشت:‌ خدا را شکر وضعيتم از قبل بهتر است و اگر اتفاق خاصي پيش نيايد دويدن را از روز يکشنبه شروع کنم اما همه چيز طبق نظر پزشکان بايد انجام شود و نبايد زياد ريسک يا عجله کنم. به گزارش فارس، حسيني درباره مشکلات اين روزهاي بازيکنان گفت: مردم با مشکلات مخصوص نوروز آشنا هستند و قطعا مي‌دانند درد بازيکنان چيست. بازيکنان هم که حرفي نزدند اما شرايط پرسپوليس و حتي استقلال اصلا خوب نيست. اميدوارم دل مسئولان براي اين تيم‌ها بسوزد. وي افزود: ما با تمام وجود و فقط به خاطر نام پرسپوليس براي اين تيم بازي مي‌کنيم و اصلا هم پشيمان نيستيم که اين موضوع را اعلام کرديم اما هر روز مي‌گويند که پرسپوليس بدهي دارد و به خاطر همين برخي از مشکلات تيم زيادتر شده است. اين بدهي‌ها به ما ربطي ندارد و حالا که به آقاي پروين اطمينان کردند بايد بگذاريد ايشان کارش را انجام دهد. مدافع پرسپوليس خاطرنشان کرد: پروين به تنهايي نمي‌تواند کاري انجام دهد. او بايد تغذيه شود و يا با کارهاي اقتصادي بتواند دست پرسپوليس را بگيرد که متأسفانه دست او را هم آن طوري که ما شنيده‌‌ايم بسته اند. من اميدوارم حداقل اگر کمک نمي‌کنند اجازه بدهند مسئولان باشگاه خودشان تلاش کنند. باور کردن برخي از اتفاقات که براي جوان‌ترهاي تيم مي‌‌افتد سخت است و نبايد اجازه دهند تمرکز آنها در اين سه بازي به هم بخورد. حسيني در مورد اردوي مازندران و نتايج ديدار دوستانه قرمزپوشان گفت: به نظر من همين که بچه‌ها دور هم بودند خيلي خوب بود اما يک بازيکن هميشه بايد فکر و ذکرش فوتبال باشد اما بازيکنان ما مشکل دارند و دوست داريم اين مشکلات حل شود. اميدوارم هر برنامه اي دارند، زودتر انجام دهند تا بخشي از مشکلات پرسپوليس حل شود و آقاي پروين بتواند حداقل کارهاي اقتصادي‌اش را به بار بنشاند.
عباس بازدید : 7 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)
سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: تمام گزينه‌هايي که در مورد دستيارانم مطرح شده در حد گمانه‌زني است. کارلوس کي‌روش سال جديد را به مردم ايران تبريک گفت و براي آنها آرزوي موفقيت کرد. به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سوال که آيا لغو کنفرانس مطبوعاتي‌اش که ناگهان صورت گرفته بود علت خاصي داشت يا خير گفت: در واقع دوست داشتم که اين کنفرانس برگزار شود اما متاسفانه بنا بر دلايلي (کارهاي مطالعاتي و تحقيقاتي در مورد فوتبال) و مسئوليتم اين نشست خبري لغو شد. سرمربي تيم ملي فوتبال درباره انتخاب دستيارانش که اين روزها شايعاتي را درباره افراد مختلف مطرح شده است تاکيد کرد: درباره توافق با دستياران جديدم بايد بگويم که هر آنچه را که اين روزها مطرح شده همانطور که گفتيد شايعه و گمانه‌زني است اما مطمئن باشيد به موقع و در زمان مناسب تصميم خود را خواهم گرفت و دستيارانم را معرفي مي‌کنم.
عباس بازدید : 6 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (1)
کاپيتان تيم فوتبال فولاد خوزستان تاکيد کرد، بازيکنان اين تيم به هيچ عنوان نبايد تيم بنيادکار ازبکستان را دست‌کم بگيرند. بختيار رحماني در گفت‌وگو با تسنيم در مورد شرايط فولاد براي بازي اين هفته مقابل بنيادکار ازبکستان گفت: خوشبختانه بازي خوبي را مقابل الفتح به نمايش گذاشتيم و 3 امتياز مهم گرفتيم. به نظرم الفتح کار خاصي انجام نمي‌داد و بيشتر دنبال وقت تلف کردن بود. وي در ادامه افزود:‌ ما مستحق برد بوديم و بايد گل‌هاي بيشتري مي‌زديم. اينکه موقعيت گل ايجاد مي‌کنيم خوب است اما نبايد در آسيا خيلي راحت فرصت گل زدن را از دست بدهيم، چون جبران اشتباهات کار سختي است. هافبک تيم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص بازي روز چهارشنبه اين تيم مقابل بنيادکار ازبکستان گفت: ما نبايد به نتايج قبلي اين تيم توجه کنيم، چرا که بنيادکار در زمين خود تيمي خطرناک است. آنها الان دنبال جبران 2 بازي قبلي هستند و کارمان خيلي سخت است، البته فکر مي‌کنم بنيادکار قدرت چند سال گذشته را ندارد با اين وجود حق نداريم اين تيم را دست‌کم بگيريم. اگر 3 امتياز اين بازي را بگيريم شانس زيادي براي صعود به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان خواهيم داشت. رحماني در پاسخ به اين پرسش که «فکر مي‌کني در اين بازي هم براي فولاد گلزني کني؟»، خاطر نشان کرد: هر بازيکني گل زدن را دوست دارد و اميدوارم هم بازيکن موثري باشم و هم اينکه گل بزنم. اگر گل بزنم مثل کريس رونالدو خوشحالي مي‌کنم، چرا که دوست دارم شادي گل‌هايم متنوع باشد. اميدوارم اين بازي حساس را ببريم يا حداقل با امتياز برگرديم تا براي ادامه بازي‌ها روحيه بيشتري داشته باشيم.
عباس بازدید : 7 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)
هافبک استقلال با تمجيد از هوداران تيمش مي‌گويد آبي‌پوشان در صورت شکست الجزيره به طور قطع از مرحله مقدماتي عبور مي‌کنند. احمد جمشيديان درباره عملکردش در بازي با الريان، اظهار کرد: فکر مي‌کنم با توجه به اين که بعد از چهار ماه بازي کردن و اين که تنها سه الي چهار جلسه تمرين با تيم داشتم در مجموع عملکردم خوب بوده است. به هر حال بايد از يک جايي کار را شروع مي‌کردم و قسمت شد برابر الريان به ميدان بروم. البته هنوز وضعيت جسماني من براي بازي کردن مشخص نيست، اما همه تلاشم روي اين است که در بازي‌هاي باقي مانده استقلال به ميدان بروم و به تيم کمک کنم. دکتر نوروزي تلاش زيادي مي‌کند تا وضعيت من به شرايط مطلوب نزديک‌تر شود. به گزارش ايسنا، او در پاسخ به اين سوال که آيا اعضاي کادر فني تيمشان درباره عملکرد او صحبتي را انجام داده‌اند يا خير؟ اظهار کرد: صحبت خاصي با من نداشتند. مهم‌ترين مساله براي من در آن ديدار اين بود که آيا مي‌توانم بعد از چهار ماه با درصد کمتري از درد بازي کنم يا نه؟ خدا را شکر متوجه شدم که روند درمانم خوب است و اگر مشکلي پيش نيايد در بازي‌هاي آينده آماده‌تر هم مي‌توانم ظاهر شوم. هافبک استقلال در پاسخ به سوالي درباره بازي تيمش برابر الجزيره در روز سه‌شنبه، گفت: در اين گروهي که ما قرار داريم واقعا مي‌شد که به عنوان سرگروه بالا برويم. دو بازي قبلي را واقعا الکي از دست داديم و حداقل بايد چهار امتياز مي‌گرفتيم. حق‌مان در دو بازي قبل باخت نبود، اما اتفاقات فوتبال است که منجر به اين وضعيت شده. اگر سه امتياز بازي با الجزيره را بگيريم، به طور قطع به مرحله بعدي راه پيدا مي‌کنيم. هر چند براي سر گروه شدن کارمان سخت است، اما شانس صعود بالايي داريم. او در ادامه با تمجيد از هواداران تيمش افزود: حضور آنها مي‌تواند در بازي با الجزيره به ما کمک زيادي کند. استقلال با وجود مشکلات مالي زيادي که داشت و فشار زيادي را متحمل بود و با وجود بازيکنان مصدوم زياد هنوز در ليگ برتر شانس اول قهرماني است و در آسيا هم هيچ چيز برايش تمام نشده است. ما يک امتياز در ليگ برتر با فولاد فاصله داريم که آن هم همان يک امتيازي است که از ما کسر شد. از هواداران مي‌خواهم که يار ما در بازي‌هاي باقي مانده آسيايي و داخلي باشند تا در ليگ قهرمان شويم و در آسيا هم از گروه‌مان بالا بياييم. جمشيديان در پايان اضافه کرد: هواداران قطعا شرايط ما را به خوبي درک مي‌کنند و با توجه به اين که در آخرين روزهاي سال هستيم، مي‌توانند با حضور پر شورشان در ورزشگاه شبي خاطره انگيز را براي خودشان و ما در پايان سال رقم بزنند.
عباس بازدید : 8 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)
پيام صادقيان حالا فقط به 2چيز فکر مي کند. ابتدا مي خواهد با پرسپوليس قهرمان شود و بعد مي خواهد يکي از مسافران برزيل باشد. پيام صادقيان بازيکن جوان پرسپوليس که سال بعد قطعاً اتفاقات جالبي برايش مي افتد در مورد شرايط خودش و پرسپوليس مي گويد: اردوي قائمشهر اردوي خوبي از نظر بدني براي ما بود و خدا راشکر از نظر روحي هم به ما کمک کرد. من بايد بگويم که پرسپوليس براي قهرماني مي جنگد و کاري هم به بقيه تيمها نداريم. ما براي يک هدف دور هم جمع شديم و آن هم قهرماني در ليگ برتر است و تا آخرين لحظه مي جنگيم تا به هدفمان برسيم و هوادارانمان را که در سرما و گرما مارا حمايت کردند شاد کنيم. ما 3هفته تا پايان ليگ فاصله داريم و در اين 3هفته تيمي قهرمان مي شود که فکر برنده و قلب برنده داشته باشد. ما براي بردن تلاش مي کنيم و من خودم به شخصه ياد گرفته ام که موفقيت از آن کساني است که براي آن تلاش مي کنند. بازيکن ملي پوش پرسپوليس در ادامه مي گويد: اينکه مسافر برزيل شوم يا نه پيش از هرچيز دست خداست اما من به خدا ايمان دارم و مي دانم که مرا دوست دارد. اما بعد از آن با تمام وجود تلاش مي کنم و سعي مي کنم اين روند خوبي که در پيش گرفتم را ادامه دهم تا بتوانم نظر مثبت آقاي کي روش را که يک مربي بزرگ و بين المللي است را جلب کنم. من اعتقاد دارم کي روش برگ برنده ما در برزيل است و من هم تا آخرين لحظه تلاش مي کنم تا بتوانم با تيم ملي کشورم به جام جهاني بروم. صادقيان همچنين در مورد پيشنهاداتي که از ايتاليا دارد مي گويد:بله اين پيشنهادات وجود دارد و از طريق يکي از دوستانم به من رسيده است. من بايد بگويم که از قطر و حتي يک تيم خوب ترکيه اي هم پيشنهاد دارم اما دليلي ندارم که بخواهم در اين مقطع در مورد اين مسائل صحبت کنم چون من اولاً اهل بازار گرمي نيستم و دوماً الان فقط به قهرماني با پرسپوليس فکر مي‌کنم.
عباس بازدید : 4 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (1)
کشتي گيران 10 تيم حاضر در جام جهاني کشتي آزاد وزن کشي کردند تا از امشب به وقت تهران به مصاف حريفان خود بروند. وزن کشي جام جهاني کشتي آزاد انجام شد و 15 کشتي گير ايران روي باسکول رفتند. از نکات مهم در ترکيب تيم ايران قرار نگرفتن ميثم مصطفي جوکار در وزن 86 کيلوگرم بود و جاي خود را به عليرضا کريمي کشتي گير جوان و آينده‌دار اين وزن داد. به گزارش ايسنا ، همچنين سيد احمدي محمدي در 65 کيلوگرم وزن‌کشي کرد تا در کنار ميثم نصيري قرار گيرد. در اين وزن ابراهيم نصيري به دليل مشکل خروج از کشور نتوانسته بود به جام جهاني اعزام شود. با اين شرايط مسعود اسماعيل پور در 61 کيلوگرم به ميدان خواهد رفت و ميثم نصيري به همراه سيد احمد محمدي در 65 کيلوگرم مبارزه خواهند کرد. اما تيم ايران از ساعت 22 و 30 دقيقه امشب به وقت تهران ابتدا به مصاف ارمنستان مي رود، سپس ساعت 4 صبح بامداد يکشنبه به وقت تهران مقابل ترکيه قرار خواهد گرفت و ساعت 5 بامداد يکشنبه نيز با آمريکا مسابقه مي دهد. آخرين کشتي تيم ايران در مرحله گروهي با تيم هند خواهد بود که اين ديدار ساعت 21 و 30 دقيقه يکشنبه به وقت تهران انجام مي شود. تيم‌هاي اول هر گروه به فينال مي رسند و تيمهاي دوم نيز مسابقه رده بندي را براي ايستادن بر سکوي سوم انجام مي دهند. فينال مسابقات ساعت 4 و 30 دقيقه بامداد دوشنبه است و مسابقه رده بندي يک ساعت قبل از آن خواهد بود. ترکيب ايران در جام جهاني کشتي آزاد: 57 کيلوگرم: حسن رحيمي - مهران رضا زاده 61 کيلوگرم: مسعود اسماعيل پور 65 کيلوگرم: ميثم نصيري - سيد احمد محمدي 70 کيلوگرم: مصطفي حسين خاني - پيمان ياراحمدي 74 کيلوگرم: عزت الله اکبري - رضا افضلي 86 کيلوگرم:احسان لشگري - عليرضا کريمي 97 کيلوگرم: رضا يزداني - حامد طالبي زرين کمر 125 کيلوگرم: کميل قاسمي - پرويز هادي
عباس بازدید : 2 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)
پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم پرسپولیس هم قسم شدند. سرخپوشان پس از پایان تمرین عصر روز چهارشنبه گرد هم آمدند و با گفتن یا علی(ع)برای ادامه برنامه های خود در لیگ برتر هم قسم شدند. علی دایی هم در این زمان در کنار بازیکنان پرسپولیس حضور داشت.
عباس بازدید : 11 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)
ديدار فينال جام حذفي روز جمعه در کرمان بين مس و تراکتورسازي تبريز برگزار مي‌شود. ديدار پاياني مسابقات جام حذفي روز جمعه در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار مي‌شود. هواداران پرسپوليس و استقلال خيلي دوست داشتند شاهد ديدار تيم‌هاي محبوب‌شان در فينال باشند اما پرسپوليس در مرحله يک چهارم و استقلال در نيمه نهايي حذف شدند تا روز جمعه بازيکنان اين دو تيم پرطرفدار هم به همراه هواداران‌شان با حسرت تماشاگر فينال باشند.
عباس بازدید : 4 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)
کميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال ايران، اسامي محرومان هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال کشور را اعلام کرد. به نقل از روابط عمومي سازمان ليگ، اسامي محرومان هفته بيست و هفتم ليگ برتر به شرح زير است: سيد جلال حسيني - محسن مسلمان- پرسپوليس تهران آندرانيک تيموريان- استقلال تهران ابوالفضل حاجي زاده - رضا کاردوست - داماش گيلان اکبر صادقي بديع - صباي قم رضا خالقي فر - راه آهن سورينت سامان نريمان جهان - گسترش فولاد مجتبي ترشيز حاجيکلايي - مس کرمان محمود خرم زي(مربي )-فجر شهيد سپاسي
عباس بازدید : 9 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)
پايان يافتن مسابقات هفته بيست‌ودوم ليگ برتر واليبال، چهره 8 تيم راه يافته به مرحله پلي آف مشخص شد. 6 بازي آخر مرحله گروهي ليگ برتر واليبال به صورت همزمان در شهرهاي مختلف آغاز شد. در خانه واليبال تهران، شاگردان پيمان اکبري، کارشان را متفاوت از چند بازي اخير و بهتر آغاز کردند. آخرين حريف پيکان در اين مرحله، تيم پرمهره متين ورامين بود که البته در غياب شهرام محمودي، قطر پاسور ملي پوش خود به تهران آمده بود.
عباس بازدید : 5 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال ناپولي با برتري مقابل آ.اس رم در مجموع دو ديدار رفت و برگشت، خود را به ديدار نهايي جام حذفي باشگاه هاي ايتاليا رساند. از دور برگشت مرحله نيمه نهايي جام حذفي باشگاه هاي ايتاليا چهارشنبه شب تيم فوتبال ناپولي در ورزشگاه سن پائولو ميزبان آ.اس رم بود و در پايان به پيروزي 3 بر صفر رسيد. اين ديدار در حالي آغاز شد که رم در ديدار رفت از شرايط ميزباني خود در ورزشگاه المپيک شهر رم بخوبي بهره برده و به پيروزي 3 بر 2 دست يافته بود اما در ديدار برگشت، تمامي معادلات تغيير کرد و ناپولي برنده مجموع دو ديدار لقب گرفت. در دقيقه 33 اين ديدار خوزه کايخون هافبک اهل اسپانيا به زيبايي گل نخست اين ديدار را براي ميزبان به ارمغان آورد تا هزاران تماشاگر هوادار ناپولي غرق در شادي شوند. در دقيقه 48 نوبت به گونزالو هيگواين مهاجم گرانقيمت و آرژانتيني رسيد تا دومين گل ميزبان را به رم تحميل کند و سه دقيقه پس از آن، جورجينو اختلاف را به 3 گل رساند. بر اين اساس، ناپولي در مجموع دو ديدار رفت و برگشت به پيروزي 6 بر 3 رسيد و فيناليست شد. شب گذشته نيز فيورنتينا در ديدار برگشت با 2 گل بر اودينزه غلبه کرد تا با برتري 3 بر 2 در مجموع دو ديدار رفت و برگشت، خود را به عنوان نخستين فيناليست کوپا ايتاليا معرفي کند.
عباس بازدید : 5 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)
بارسلونا با وجود تساوي مقابل رئال سوسيداد در ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي رقابتهاي جام حفي اسپانيا جواز صعود به ديدار فينال و رويارويي با رئال مادريد را کسب کرد. تيم فوتبال بارسلونا در ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا موسوم به کوپا دل ري با نتيجه يک بر يک مقابل رئال سوسيداد متوقف شد اما با توجه به پيروزي 2 بر صفر در ديدار رفت در مجموع با نتيجه 3 بر يک به پيروزي رسيد و به فينال صعود کرد. در اين بازي ليونل مسي در دقيقه 27 براي بارسا گل زد و آنتوان گريزمن در دقيقه 87 نتيجه را به تساوي کشاند. به اين ترتيب بارسا در ديدار فينال بايد رو در روي رئال مادريد قرار بگيرد تا در يک ال کلاسيکو ديگر اين بار در فينال جام حذفي تکليف قهرمان رقابتها مشخص شود.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماپشتيبان چه تيمي هستيد؟
    آيا ازمطالب من خوشتان مي آيد؟
    آيااز قالب من خوشتان مي آيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 362
  • بازدید کلی : 2,731