loading...
بــــــــــــر و بــــــــــچ دشـتــك
عباس بازدید : 4 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال زير 22 سال ايران در نخستين ديدار تدارکاتي خود مقابل کره‌جنوبي به برتري رسيد. تيم‌هاي زير 22 سال ايران و کره جنوبي از ساعت 17:35 امروز (يکشنبه) در ديداري تدارکاتي و در ورزشگاه المپيک کيش به مصاف يکديگر رفتند که اين ديدار با برتري 3 بر 2 تيم ايران پايان يافت. به گزارش تسنيم،ايران در همان دقايق ابتدايي کره جنوبي را شوکه کرد و يعقوب کريمي و پيام صادقيان در دقايق 7 و 10 توانستند 2 گل براي تيم ايران به ثمر برسانند. در ادامه کره توسط لي جون وو در دقيقه 14 يکي از گل‌هاي خورده را جبران کرد. در ادامه حملات تيم کره جنوبي با ضدحملات تيم ايران خنثي شد تا نيمه نخست با برتري 2 بر يک ايران خاتمه يابد. در نيمه دوم بازي از سرعت بالايي برخوردار بود و هر 2 تيم چندين موقعيت گل را به دست آوردند اما اين تيم کره جنوبي بود که توانست از فرصت به دست آمده بهتر استفاده کند و لي جون وو دقيقه 76 دومين گل خود و گل تساوي کره جنوبي را وارد دروازه ايران کند. بعد از اين گل تيم ايران فشار حملات خود را بيشتر کرد و توسط کاوه رضايي که در نيمه دوم به زمين آمده بود، همچنين پيام صادقيان چند موقعيت مناسب گلزني را از دست داد. در دقيقه 90 بازي و در حالي که به نظر مي رسيد بازي با تساوي به پايان خواهد رسيد، کاوه رضايي با حرکتي انفرادي و عبور از ميان مدافعان کره‌اي گل سوم تيم ايران را به ثمر رساند تا اين ديدار با برتري 3 بر 2 ايران خاتمه يابد. دومين ديدار تدارکاتي تيم زير 22 سال ايران و کره جنوبي در حالي ساعت 17:30 جمعه در ورزشگاه المپيک کيش برگزار مي‌شود که به دليل بازگشت بازيکنان ليگ برتري براي همراهي تيم هاي خود، ايران با ترکيب دوم خود به ميدان خواهد رفت.
عباس بازدید : 3 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)
سليمان حريف راه‌آهن سورينت شد. تيم نفت مسجد سليمان از ساعت 14:30 در مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي ميزبان تراکتورسازي بود که با شکست برابر ميهمان خود از دور رقابت‌ها کنار رفت. اين ديدار در نيمه اول با تساوي بدون گل 2 تيم به پايان رسيد، اما در نيمه دوم تراکتورسازي با 2 گل فرشيد طالبي (53) و کريم انصاري‌فرد (55) موفق شد برابر نفت مسجد سليمان به پيروزي برسد. تراکتورسازي با اين پيروزي و حذف تيم نفت مسجد سليمان حريف راه‌آهن سورينت در مرحله يک چهارم نهايي شد.
عباس بازدید : 8 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)
توپچي‌هاي لندن در ديداري خارج از خانه از سد نيوکاسل گذشتند و صدرنشين جدول رده بندي ليگ برتر شدند. در ادامه هفته نوزدهم رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر انگليس عصر امروز (يکشنبه) 2 ديدار برگزار شد که به برتري تيم‌هاي آرسنال و اورتون انجاميد. به گزارش تسنيم،در يکي از اين بازي‌ها نيوکاسل در ورزشگاه سنت‌جيمز پارک پذيراي آرسنال بود. شاگردان آرسن ونگر که مي‌توانستند با يک برد مجدداً به صدر جدول ليگ برتر بازگردند موفق شدند با نتيجه يک بر صفر بر ميزبان خود غلبه کرده و با 42 امتياز بازگشتي دوباره به صدر جدول داشته باشند. در ديداري که آرسنال مسعوت اوزيل، هافبک آلماني‎اش را به دليل مصدوميت در اختيار نداشت تنها گل بازي را الوير ژيرو، مهاجم فرانسوي توپچي‌هاي لندن در دقيقه 65 به ثمر رساند. نيوکاسل 33 امتيازي هم با توجه به نتيجه رقم‌خورده به مکان هفتم جدول 20 تيمي اين رقابت‌ها سقوط کرد. امروز همچنين اورتون موفق شد در ديداري خانگي 2 بر يک از سد ميهمان خود، ساوتهمپتون بگذرد. براي آبي‌پوشان مرسي‌سايد سيموس کولمن (9) و روملو لوکاکو (74) گلزني کردند و تنها گل ساوتهمپتون را هم گستون راميرز در دقيقه 71 به ثمر رساند. اورتون با اين برد 37 امتيازي شد و موقتاً به رده چهارم جدول ليگ برتر صعود کرد. ساوتهمپتون هم با شکست مقابل اورتون 27 امتيازي شد و در مکان نهم جدول اين رقابت‌ها ايستاد. پرونده هفته نوزدهم ليگ جزيره ساعت 19:30 امشب با انجام 2 ديدار بسته مي‌شود. در مهم‌ترين ديدار هفته تيم فوتبال چلسي در ورزشگاه استمفوردبريج پذيراي ليورپول است و در بازي همزمان تاتنهام در ورزشگاه خانگي خود، وايت‌هارت لين به مصاف استوک‌سيتي مي‌رود. در حال حاضر آرسنال با 42 امتياز صدرنشين ليگ برتر است و تيم‌هاي منچسترسيتي و چلسي هم به ترتيب با 41 و 37 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند.
عباس بازدید : 5 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال استقلال با پيروزي مقابل ملوان به مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي صعود کرد. تيم فوتبال استقلال در مرحله يک هشتم جام حذفي در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم ملوان انزلي رفت و با نتيجه دو بر صفر به پيروزي رسيد. به اين ترتيب استقلال حريف ذوب آهن در مرحله يک چهارم شد. حنيف‌ عمران‌زاده در دقايق 12 و 67 با دو ضربه سر گل‌هاي استقلال را به ثمر رساند. عليرضا فغاني داور مسابقه به مجيد غلام‌نژاد، حنيف‌ عمران‌زاده و سياوش اکبرپور از استقلال و مازيار زارع از ملوان کارت زرد نشان داد. داور همچنين سيدجلال رافخايي مهاجم ملوان را در دقيقه 36 به دليل اعتراض مکرر از زمين اخراج کرد. فغاني در مسابقات جام باشگاه‌هاي جهان رونالدينيو؛ ستاره برزيلي را نيز از ميدان اخراج کرده بود و اين مرتبه کارت قرمزش را به رافخايي نشان داد.
عباس بازدید : 4 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال فولام در حضور هافبک ايراني خود موفق شد در خانه نوريچ به پيروزي برسد. در ادامه ديدارهاي هفته هجدهم ليگ برتر انگليس، فولام در خانه نوريچ به ميدان رفت و با نتيجه دو بر يک به برتري رسيد. به گزارش فارس، گل هاي اين بازي را پاتيم کسامي 33 و اسکات پارکر 87 به ثمر رساندند. تک گل حريف هم توسط گري هوپر 13 به ثمر رسيد. در اين بازي اشکان دزاگه در نيمه دوم و از دقيقه 72 وارد ميدان شد. در ديگر ديدارهاي مهم برگزار شده، آرسنال موفق شد با نتيجه سه بر يک در خانه وستهام به برتري برسد. تئو والکات دو بار و لوکاس پودولسکي براي توپچي ها گل زدند و تک گل حريف توسط کارلتون کول زده شد. چلس هم با تک گل ادن هازارد در دقيقه 29 از سد سوانسي گذشت. *ساير نتايج به شرح زير است: استون ويلا صفر - کريستال پالاس يک کارديف صفر - ساوتهمپتون 3 اورتون صفر - ساندرلند يک نيوکاسل 5 - استوک سيتي يک تاتنهام يک - وست برومويچ يک آخرين ديدار هم ميان تيم هاي منچستر سيتي و ليورپول در ورزشگاه اتحاد برگزار مي شود.
عباس بازدید : 7 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)
شاگردان ديويد مويس در ديداري خارج از خانه از سد هال‌سيتي گذشتند. در حالي‌که بيشتر ليگ‌هاي اروپايي به دليل فرار رسيدن تعطيلات سال نو ميلادي تعطيل شده اما تنور رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس همانند سال‌هاي گذشته همچنان داغ است. هفته هجدهم ليگ جزيره ساعت 16:15 امروز (پنج‌شنبه) با انجام يک ديدار کليد خورد که طي آن شاگردان ديويد مويس به برتري رسيدند. به گزارش تسنيم،در اولين بازي هفته تيم فوتبال منچستريونايتد در خانه هال‌سيتي به ميدان رفت که اين ديدار در نهايت با برتري 3 بر 2 تيم منچستر يونايتد خاتمه يافت. براي شياطين سرخ در اين ديدار کريس اسمالينگ (19)، وين روني (26) و جيمز چستر (66- گل به خودي) گلزني کردند. گل‌هاي هال‌سيتي را هم جيمز چستر(4) و ديويد مِيلر (13) به ثمر رساندند. سرالکس فرگوسن، مربي پيشين سرخپوشان منچستر که با اين تيم در طول 26 سال 38 عنوان قهرماني را به دست آورد هم اين بازي را از روي سکوها تماشا کرد. در ادامه اين رقابت‌ها و از ساعت 18:30 امروز 8 ديدار به طور همزمان و به شرح زير برگزار مي‌شود: * آستون‌ويلا- کريستا‌ل‌پالاس * کارديف‌سيتي- ساوتهمپتون * چلسي- سوانزي * اورتون- ساندرلند * نيوکاسل- استوک‌سيتي * نوريچ‌سيتي- فولام * تاتنهام- وست‌برومويچ * وستهام- آرسنال همچنين در آخرين ديدار از هفته هجدهم ليگ برتر ساعت 21 امشب تيم‌هاي منچسترسيتي و ليورپول در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم مي‌روند.
عباس بازدید : 8 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)
سازمان ليگ اسامي محرومان هفته بيست و يکم ليگ برتر را اعلام کرد. به نقل از سايت سازمان ليگ، کميته مسابقات سازمان ليگ، اسامي محرومان هفته بيست و يکم ليگ برتر را به شرح زير اعلام کرد: مربيان: مجيد جلالي - تراکتورسازي تبريز پرويز مظلومي - مس کرمان (انضباطي - تا اطلاع ثانوي) بازيکنان: سيد محمد مهدي سيد صالحي - پرسپوليس تهران محمد قاضي نجف آبادي - حنيف عمران زاده - استقلال تهران مرتضي اسدي - تراکتورسازي تبريز ابراهيم صادقي سنجابي - سايپا البرز ابوالفضل ابراهيمي - صباي قم سهراب بختياري زاده - محمود تيغ نورد- استقلال خوزستان سيد ايمان موسوي - گسترش فولاد تبريز عبدالکريم اسلامي - فرزاد حسين خاني - مس کرمان عبدالله کرمي قلعه طوقي - فولاد خوزستان غلامعباس آشوبي - راه آهن سورينت مهرزاد معدنچي اردکاني - فجر سپاسي شيراز
عباس بازدید : 7 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال منچسترسيتي موفق شد در اتحاد پيروزي ارزشمندي را مقابل ليورپول بدست آورد و به رده دوم ليگ جزيره صعود کند. تيم هاي فوتبال منچستر سيتي و ليورپول از هفته هجدهم ليگ برتر انگليس در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که اين ديدار با پيروزي دو بر يک آبي آسماني ها به پايان رسيد. به گزارش فارس، کوتينيو ابتدا در دقيقه 24 ليورپول را پيش انداخت؛ اما در ادامه در دقيقه 31 بازي را به تساوي کشاند و آلوارو نگردو در اواخر نيمه اول و در دقيقه 45 گل پيروزي بخش سيتي را وارد دروازه بندرنشينان کرد. شاگردان پلگريني با اين برد 38 امتيازي شدند و به رده دوم صعود کردند و ليورپول که هفته گذشته موفق شده بود صدرنشين جزيره شود با 36 امتياز به رده چهارم سقوط کرد. آرسنال هم با پيروزي مقابل وستهام 39 امتيازي شد و در صدر جزيره قرار گرفت. چلسي هم با 37 امتياز مکان سوم را در تصرف دارد.
عباس بازدید : 11 جمعه 06 دی 1392 نظرات (1)
ديدار برگشت تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال 27 دي برگزار مي‌شود. مهدي تاج رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال ايران اعلام کرد که ديدار برگشت دو تيم پرسپوليس و استقلال در چارچوب هفته بيست و سوم ليگ برتر روز 27 دي 92 برگزار مي‌شود.
عباس بازدید : 7 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)
حساس ترين ديدار هفته هفدهم ليگ برتر انگليس با تساوي بدون گل به پايان رسيد. هفته هفدهم رقابت هاي ليگ برتر انگليس با برگزاري يک ديدار به پايان رسيد که در آن آرسنال و چلسي به تساوي بدون گل رضايت دادند. به گزارش ايسنا، در اين ديدار که در هواي باراني شهر لندن برگزار شد دو تيم بازي متعادلي از خود نشان دادند و سعي کردند توپ و ميدان را در دست بگيرند. اولين حمله جدي مسابقه را بازيکنان چلسي خلق کردند که سانتر برانيسلاو ايوانويچ را راميرس از بالاي دروازه به بيرون زد. در دقيقه 35 خطرناک ترين صحنه مسابقه شکل گرفت. پاس زيباي ادن هازارد به فراک لمپارد رسيد و ضربه اين بازيکن به شکل خطرناکي به تير دروازه اصابت کرد و تورس نيز در برگشت نتوانست اين توپ را به گل تبديل کند. آرسنال در ادامه بيشتر صاحب توپ شد. حرکت عمقي مسوت اوزيل نيز در محوطه جريمه چلسي سودي نداشت. هر چند آرسناليها اعتقاد داشتند که ويليان در اين صحنه مرتکب خطاي پنالتي شده است. در دقايق پاياني نيمه نخست نيز نفوذ ادن هازارد توپ را براي ويليان فراهم کرد که ضربه بغل پاي اين بازيکن را شزني دروازه بان آرسنال به خوبي مهار کرد تا اين نيمه با تساوي بدون گل به پايان برسد. در ادامه اوليويه ژيرو مهاجم فرانسوي آرسنال در دقيقه 78 مي توانست دروازه چلسي را باز کند که ضربه او از کنار دروازه به شکل خطرناکي از دست رفت تا همچنان عدد صفر در مقابل هر دو تيم شکل گرفته باشد. 5 دقيقه بعد باز هم مهاجم فرانسوي آرسنال مي توانست گلزني کند که ضربه او از بالاي دروازه به بيرون رفت. در نهايت مهمترين بازي اين هفته با تساوي بدون گل به پايان برسد.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماپشتيبان چه تيمي هستيد؟
    آيا ازمطالب من خوشتان مي آيد؟
    آيااز قالب من خوشتان مي آيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 351
  • بازدید کلی : 2,720