loading...
بــــــــــــر و بــــــــــچ دشـتــك
عباس بازدید : 15 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال ليورپول به دور بعد جام حذفي انگليس صعود کرد. در يک ديدار ديگر از جام حذفي انگليس، تيم فوتبال ليورپول در ورزشگاه خانگي خود آنفيلد به مصاف تيم ناشناس اولدهام اتلتيک رفت و موفق شد ميهمان خود را با نتيجه 2 بر صفر از پيش رو بردارد. به گزارش فارس، آسپاس در دقيقه 54 و تارکوفسکي 82 (گل به خودي) براي ليورپول گلزني کردند. در ديگر ديدار حساس امشب از ساعت 20:00 منچستر يونايتد به مصاف سوانسي رفته است.
عباس بازدید : 5 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال منچستر يونايتد از رقابت‌هاي جام حذفي انگليس کنار رفت. در يک ديدار ديگر از جام حذفي انگليس تيم فوتبال منچستر يونايتد در ورزشگاه خانگي خود اولدترافورد ميزبان سوانسي سيتي بود و مقابل ميهمان خود تن به شکست 2 بر يک داد. به گزارش فارس، هرناندز در دقيقه 16 براي شياطين سرخ گلزني کرد و روتلج 12 و بوني 90 براي سوانسي گلزني کردند تا شياطين سرخ در ادامه ناکامي‌هاي اين فصل خود در ليگ برتر انگليس، از جام حذفي انگليس نيز کنار بروند.
عباس بازدید : 4 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال يوونتوس با قدرت‌نمايي در ديداري خانگي، رم بدون شکست را به زانو درآورد. در حساس‌ترين مسابقه از هفته هجدهم سري آ ايتاليا صدرنشينان کالچو يعني يوونتوس صدرنشين و آ.اس رم رده دومي و بدون شکست در تورين به مصاف هم رفتند. به گزارش فارس، اين ديدار جنجالي و پرحاشيه که دو اخراجي از تيم رم را در پي داشت با برد قاطعانه 3 بر صفر به سود بانوي پير به پايان رسيد تا رم نخستين شکست فصل خود را تجربه کند و يووه اختلاف خود را در صدر با تيم دوم يعني رم به عدد 8 برساند. در اين ديدار يوونتوس و شاگردان آنتونيو کونته در دقايق 17 توسط ويدال، 48 توسط بونوچي و 77 توسط ووچينيچ (پنالتي) گلزني کرد و رم دو بازيکن خود يعني ده‌روسي و لئوناردو کاستان را در دقايق 75 و 76 اخراج شده ديد تا دقايق پاياني را 9 نفره مقابل يووه سپري کند. يوونتوس با اين برد قاطع 49 امتيازي شد و مقتدرانه در صدر جدول رده بندي سري آ ايستاد و رم با 8 امتياز اختلاف و 41 امتياز در مکان دوم باقي ماند.
عباس بازدید : 11 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)
حسين غلامي به عنوان سرپرست موقت باشگاه ملوان معرفي شد. امروز جلسه‌اي درخصوص انتخاب اعضاي هيئت مديره و سرپرست باشگاه ملوان برگزار شد که به اين ترتيب ناخداحسين غلامي که فصل گذشته در باشگاه ملوان حضور داشت به عنوان سرپرست موقت اين باشگاه انتخاب شد و امور اين تيم را برعهده گرفت. به گزارش فارس، سعادتمند داودي به عنوان رئيس هيئت مديره، ناصر شهسواري به عنوان نايب‌رئيس هيئت مديره، محمود آذرگون، محمدرضا بديعي و محمدرضا حداد فرمانده منطقه چهارم نيروي دريايي به عنوان اعضاي هيئت مديره اين باشگاه انتخاب شدند. يک عضو ديگر هيئت مديره باشگاه ملوان از بين پيشکسوتان اين تيم و با نظر خود آنها انتخاب خواهد شد.
عباس بازدید : 11 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)
سازمان ليگ اسامي محرومان هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال را اعلام کرد. به نقل از سايت سازمان ليگ، کميته مسابقات سازمان ليگ، اسامي محرومان هفته بيست و دوم ليگ برتر را به شرح زير اعلام کرد:
عباس بازدید : 8 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال استقلال در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي ميهمان تيم ذوب‌آهن اصفهان است. به نقل از سايت سازمان ليگ، غلامرضا بهروان رئيس کميته مسابقات اعلام کرد طبق آئين‌نامه مسابقات، استقلال ميهمان تيم ذوب آهن در مرحله يک چهارم جام حذفي است. نامه بهروان به مديران دو باشگاه استقلال و ذوب آهن به شرح زير است: «احتراما؛ پيرو دعوتنامه شماره 4553/110 مورخ 9/10/92 سازمان ليگ فوتبال جهت مراسم قرعه‌کشي تعيين ميزبان و ميهمان جام حذفي يادواره آزادسازي خرمشهر در مرحله 4/1 در روز دوشنبه 16/10/92 در محل روابط عمومي سازمان ليگ، به اطلاع مي‌رساند با توجه به آيين‌نامه برگزاري مسابقات جام حذفي به شماره 2359/110 مورخ 4/6/92 ماده 4-5-5 که متذکر شده هر تيم در مرحله اول و دوم پي در پي ميزبان يا مهمان باشد بازي سوم نياز به قرعه‌کشي نيست و تيمي که بيشترين ميزباني پي در پي را دارا باشد به طور اتوماتيک ميهمان خواهد بود لذا با توجه به جدول مسابقات حذفي تيم استقلال تهران دو بار پي در پي ميزبان بوده که جهت بازي سوم خود با ذوب آهن اصفهان نياز به قرعه‌کشي ندارد و مي‌بايست به عنوان ميهمان، مسابقه مرحله 4/1 خود را در اصفهان برگزار نمايد. خواهشمند است به مبادي ذي‌ربط ابلاغ فرماييد.»
عباس بازدید : 5 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)
جدايي سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي از اين تيم قطعي شد. مجيد جلالي بعد از رويارويي با حواشي فراوان و اتفاقاتي که در باشگاه تراکتورسازي رخ داد در نهايت جدايي‌اش از اين تيم تبريزي قطعي شد. به گزارش فارس،هيئت مديره باشگاه تراکتورسازي به مجيد جلالي اولتيماتوم داده بود که در صورت رقم خوردن اولين شکست بايد اين تيم را ترک کند. جلالي بعد از تساوي بدون گل تراکتورسازي مقابل فجرسپاسي و با نظر هيأت مديره و مسئولان اين تيم، تصميم گرفته شد که اين مربي از تيم تبريزي جدا شود. جلالي پيش از اين اعلام کرده بود در صورت رقم خوردن هر نتيجه اي از سمتش در تراکتورسازي کنار خواهد رفت و امروز اعضا هيات مديره با استناد به اين امر تصميم گرفتند که ديگر با او به همکاري ادامه ندهند و جدايي اين مربي از تراکتورسازي قطعي شد. گفته مي‌شود توني اوليويراي پرتغالي سرمربي سابق اين تيم جدي ترين گزينه براي جايگزيني مجيد جلالي به حساب مي‌آيد. تراکتورسازي در پايان هفته بيست و يکم ليگ برتر با کسب 35 امتياز در رده ششُم جدول قرار دارد.
عباس بازدید : 5 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)
کميته انضباطي فدراسيون فوتبال از آخرين احکام و دعوت نامه هايش خبر داد. به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، آرا و دعوت نامه هاي صادرشده به شرح زير است: جريمه نقدي براي ملوان بندرانزلي بر اساس گزارش ناظر بازي و ناظر داوري ديدار تيم هاي ملوان بندرانزلي و راه آهن سورينت تماشاگران منتسب به باشگاه ملوان انزلي در ديدار 22 آذر ماه اين تيم مقابل راه آهن سورينت در انزلي مرتکب تخلفاتي شدند که بر همين اساس کميته انضباطي با تذکر به اين باشگاه، 20 ميليون ريال اين تيم را جريمه مي کند. راي صادره قطعي است. همچنين راي کميته انضباطي در خصوص مطالبه وجه مسعود پورمحمد از باشگاه ملوان انزلي اعلام شد و اين باشگاه به پرداخت مبلغ 57 ميليون تومان در حق مسعود پورمحمد محکوم شده است. راي صادره ظرف مهلت قانوني قابل تجديدنظرخواهي در کميته استيناف فدراسيون فوتبال است. همچنين در ديدار تيم هاي ملوان بندرانزلي و پرسپوليس در انزلي، تماشاگران منتسب به تيم ملوان انزلي مرتکب تخلفاتي شدند که کميته انضباطي به اين باشگاه تذکر دوباره داده و به پرداخت يکصد ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرده است که حکم اين باشگاه در ديدار مقابل پرسپوليس قابليت تجديدنظر خواهي در کميته استيناف دارد. البته تخلفات تماشاگران تيم ملوان مسبوق به سابقه بوده و ضمن تذکر براي بار سوم اعلام مي شود که چنانچه تخلفات مذکور در ديدار يا ديدارهاي بعدي تکرار شود، موضوع کسر امتياز و برگزاري ديدارهاي بدون تماشاگر در دستور کار کميته انضباطي قرار خواهد گرفت.
عباس بازدید : 6 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)
کميته مسابقات سازمان ليگ برنامه چهار هفته از ليگ برتر فوتبال را اعلام کرد. به نقل از سايت سازمان ليگ، کميته مسابقات سازمان ليگ برنامه هفته 22 تا 25 ليگ برتر فوتبال به شرح زير اعلام شد: هفته بيست و دوم گراميداشت شهادت امام حسن عسگري و تعظيم شروع امامت حضرت امام مهدي (عج)
عباس بازدید : 7 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)
حساس‌ترين ديدار هفته نوزدهم ليگ برتر انگليس با برتري چلسي برابر ليورپول به پايان رسيد. هفته نوزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس با انجام دو ديدار به پايان رسيد که در حساس‌ترين بازي چلسي موفق شد در خانه با نتيجه 2 بر يک ليورپول را از پيش رو بردارد تا همچنان اختلاف دو امتيازي‌اش را با صدر جدول حفظ کند. به گزارش ايسنا، در اين ديدار ليورپول بازي را هجومي آغاز کرد و خيلي زود موفق شد در دقيقه 3 با ضربه مارتين اشکرتل مدافع پيش‌تاخته خود به گل برسد. در ادامه ادن هازارد موفق شد در دقيقه 18 از پشت محوطه جريمه به زيبايي دروازه ليورپول را باز کند تا همه چيز برابر شود. ساموئل اتوئو مهاجم کامروني موفق شد در دقيقه 34 به چند هفته گل نزني خود پايان دهد و دروازه ليورپول را باز کند تا بازي در نيمه نخست با نتيجه 2 بر يک در نيمه نخست به پايان برسد. در نيمه دوم هر دو تيم يک موقعيت جدي را از دست دادند. مامادو ساخو در دقيقه 51 مي توانست بازي را به تساوي بکشاند که ضربه سر او به ديرک دروازه ميزبان خورد. دو دقيقه بعد ساموئل اتوئو مهاجم چلسي يک تک به تک محض را از دست داد تا تغييري در نتيجه مسابقه رخ ندهد. در ديگر ديدار تاتنهام موفق شد با 3 گل استوک‌سيتي را شکست دهد. براي ميزبان در اين ديدار روبرتو سولدادو از روي نقطه پنالتي ، موسي دمبله و آرون لنون گلزني کردند تا روند مثبت اين تيم با تيم شروود سرمربي جديد خود حفظ شود. در جدول رده‌بندي ليگ برتر آرسنال با 42 امتياز در صدر قرار دارد و تيم‌هاي منچستر‌سيتي با 41 و چلسي با 40 امتياز در رده هاي دوم و سوم قرار دارند. هفته بيستم ليگ برتر انگليس چهارشنبه هفته جاري برگزار خواهد شد که در مهم‌ترين بازي منچستر‌يونايتد با تاتنهام ديدار خواهد کرد.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماپشتيبان چه تيمي هستيد؟
    آيا ازمطالب من خوشتان مي آيد؟
    آيااز قالب من خوشتان مي آيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 360
  • بازدید کلی : 2,729