loading...
بــــــــــــر و بــــــــــچ دشـتــك
عباس بازدید : 8 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال آ.اس رم در ديداري خانگي به پيروزي رسيد و جايگاهش در رده دوم سري آ را تثبيت کرد. از هفته بيستم سري آ ايتاليا تيم فوتبال آ.اس رم در ورزشگاه خانگي خود المپيکو ميزبان ليورنوي رده نوزدهمي بود و موفق شد ميهمان خود را با نتيجه 3 بر صفر شکست دهد. به گزارش فارس، دسترو در دقيقه 6، استروتمن 36 و لياجيچ 79 براي جالوروسي در اين ديدار گلزني کردند. رم با اين برد 47 امتيازي شد و جايگاه دومي خود را تثبيت کرد و ليورنو در امتياز 13 باقي ماند.
عباس بازدید : 8 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال بوردو در ديداري خارج از خانه تن به شکست داد. در ادامه رقابت‌ها از هفته بيست و يکم لوشامپيونه فرانسه، پنج ديدار به طور همزمان از ساعت 22:30 برگزار شد و يک ديدار به تعويق افتاد. به گزارش فارس، ديدار تيم‌هاي المپيک مارسي و والنسين که قرار بود ساعت 19:30 شب گذشته به ميزباني مارسي برگزار شود به دليل شرايط بد جوي به تعويق افتاد. در يک ديدار حساس بوردو در خانه باستيا به مصاف اين تيم رفت که اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود ميزبان به پايان رسيد. بوردو با اين شکست در امتياز 31 باقي ماند و باستيا به امتياز 27 رسيد. در ساير ديدارها نيز نتايج زير به دست آمد: لوريان 2 گنگام 0 نيس 2 آژاکسيو 0 رن 0 اويان 0 سوشو 0 مون‌پليه 2
عباس بازدید : 3 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال يوونتوس روز شنبه با پيروزي مقابل سامپدوريا جايگاه خود را در صدر جدول ليگ فوتبال باشگاه هاي سري آ ايتاليا حفظ کرد. يوونتوس در هفته بيستم با نتيجه چهار بر دو سامپدوريا را شکست داد و 55 امتيازي شد. آرتور ويدال در دقايق 18 و 41 (پنالتي)، فرناندو يورنته در دقيقه 24 و پل پوگبا در دقيقه 78 گل‌هاي يوونتوس را به ثمر رساندند. تيم آ اس رم که نزديک ترين رقيب يوونتوس است، قبل از اين ديدار با سه گل ليورنو را شکست داد و با 47 امتياز در رده دوم قرار گرفت.
عباس بازدید : 5 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (2)
تيم فوتبال آث ميلان با درخشش فوتباليست جوان ايتاليايي تيم ساسولو متحمل شکستي سنگين و ناباورانه شد. در آخرين ديدار شب گذشته از هفته نوزدهم سري آ ايتاليا، تيم فوتبال آث‌ميلان در حالي که در خانه ساسولو تا دقيقه 15 دو بر صفر جلو بود، با درخشش فوتباليست جوان و 19 ساله ايتاليايي تيم ساسولو متحمل شکستي سنگين و ناباورانه شد و نتيجه را در نهايت 4 بر 3 به ميزبان واگذار کرد. در اين ديدار ابتدا ميلان توسط روبينيو در دقيقه 9 و بالوتلي 13، دو بر صفر از ميزبان پيش افتاد اما از دقيقه پانزدهم بود که طوفان ساسولو به گلزني دومنيکو براردي وزيدن گرفت و اين فوتباليست 19 ساله موفق شد در دقايق 15، 28، 41 و 47 چهار بار دروازه ميلان را فرو بريزد و درخششي خيره کننده در اين ديدار داشته باشد. مونتوليوو نيز در دقيقه 86 موفق شد اختلاف را به حداقل برساند تا اين ديدار با نتيجه 4 بر 3 به سود ميزبان خاتمه يابد. اين هفتمين شکست ميلان در رقايت‌هاي اين فصل محسوب مي‌شود و موجب شد تا فاصله امتيازات اين تيم پرسابقه با يوونتوس صدرنشين به 30 امتياز برسد. ميلان با اين شکست 22 امتيازي باقي ماند و ساسولو به امتياز 17 رسيد.
عباس بازدید : 7 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)
پس از بررسي‌هاي به عمل آمده در کميته 5 نفره و همچنين نهادهاي ذيربط، اسامي نهايي نامزدهاي انتخابات کميته ملي المپيک اعلام شد. به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت کميته ملي المپيک، بنا بر تصميم هيات اجرايي کميته ملي المپيک انتخابات اين کميته روز دوشنبه 30 دي ماه جاري در حالي برگزار خواهد شد که کميته 5 نفره و همچنين نهادهاي ذيربط پس از بررسي ها لازم و مقتضي، اسامي کانديداهاي تاييد شده براي حضور در اين دوره از انتخابات را اعلام کردند.
عباس بازدید : 11 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)
در پي کسب نتايج ضعيف در فصل جاري، سران باشگاه ميلان سرمربي اين تيم را از کار برکنار کردند. اتفاقي که از همان چند هفته ابتداي فصل پيش‌بيني مي‌شد سرانجام رخ داد و سران باشگاه ميلان، ماسيميليانو آلگري، سرمربي تيم را اخراج کردند. به گزارش تسنيم،فصل جاري يکي از بدترين فصول تاريخ باشگاه ميلان بوده است که با ثبت 7 شکست و 7 تساوي در 19 بازي اين تيم همراه شد اما آخرين شکست روسونري که شب گذشته (يکشنبه) با نتيجه 4 بر 3 برابر ساسولو رقم خورد کاسه صبر سران باشگاه را لبريز و آنها را وادار به اخراج آلگري کرد. اين شکست بدان معنا بود که ميلان بايد با 29 امتياز اختلاف نسبت به صدرجدول و به عنوان تيم يازدهم جدول نيم فصل نخست را به پايان برساند. شاگردان آلگري 46 ساله شب گذشته در شرايطي تن به شکست دادند که تا دقيقه 15 با 2 گل از حريف خود پيش بودند. بعد از اين بازي باربارا برلوسکوني، مدير جديد و دختر مالک باشگاه، از برگزاري يک جلسه بحران در ميان اعضاي هيئت مديره باشگاه خبر داد که نتيجه آن اخراج سرمربي پيشين کالياري بود. آلگري در ماه ژوئن سال 2010 هدايت ميلان را بر عهده گرفت و در اولين فصل حضورش در اين تيم آن را قهرمان سري A کرد هرچند او در 2 فصل بعدي در تکرار اين افتخار ناکام ماند. با اخراج آلگري از نيمکت ميلان، رسانه‌هاي ايتاليا از آغاز مذاکرات روسونري با فيليپو اينزاگي براي هدايت اين تيم در نيم فصل دوم خبر داده‌اند.
عباس بازدید : 7 شنبه 21 دی 1392 نظرات (1)
سرمربي سابق بايرن مونيخ به عنوان بهترين مربي سال 2013 از نگاه فدراسيون بين‌المللي تاريخ و آمار انتخاب شد. فدراسيون بين‌المللي تاريخ و آمار فوتبال يوپ هاينکس ، سرمربي سابق بايرن‌ مونيخ را به عنوان بهترين مربي سال 2013 انتخاب کرد. به گزارش ايسنا، هاينکس با کسب 216 امتياز و با اختلاف زياد نسبت به ديگر نامزدها عنوان بهترين مربي سال 2013 را به خود اختصاص داد. او در سال 2013 عملکرد بسيار خوبي با بايرن‌ مونيخ داشت و موفق شد اين تيم را قهرمان سه‌گانه فوتبال اروپا و آلمان کند. هر چند که در پايان فصل جاي خود را به پپ گوآرديولا داد. پس از هاينکس، يورگن کلوپ ، سرمربي بوروسيا دورتموند که اين تيم را نايب قهرمان فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا کرد با 101 امتياز در جايگاه دوم قرار گرفت. سيمئونه، سرمربي آرژانتيني آتلتيکو مادريد با 61 امتياز سوم شد. جايگاه چهارم هم به سر آلکس فرگوسن، سرمربي سابق منچستريونايتد رسيد که تنها 33 امتياز را به خود اختصاص داد، اما نکته جالب قرار گرفتن پپ گوآرديولا در رده پنجم اين رده بندي بود. البته بايد يادآور شد که گوآرديولا تنها در يک نيم فصل در سال 2013 مربيگري کرد. **‌ 8 مربي برتر سال 2013 از نگاه فدراسيون بين‌المللي تاريخ و آمار IFFHS 1- هاينکس 216 امتياز 2- يورگن کلوپ 101 امتياز 3- ديگو سيمئونه 61 امتياز 4- فرگوسن 33 امتياز 5- گوآرديولا 30 امتياز 6- آرسن ونگر 29 امتياز 7- ژوزه مورينيو 10 امتياز 8- آنتونيو کونته و جورج جسيس سرمربي بنفيکا 3 امتياز نکته جالب اين که در اين فهرست هشت نفره نامي از تيتو ويلانووا ، سرمربي سابق بارسلونا ، کارلو آنچلوتي، سرمربي کنوني رئال مادريد و رافا بنيتس ، سرمربي کنوني ناپولي به چشم نمي‌آيد!
عباس بازدید : 4 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
آبي‌پوشان لندني با غلبه بر حريف دسته اولي خود به مرحله بعدي جام حذفي انگليس صعود کردند. رقابت‌هاي دور سوم جام حذفي انگليس عصر امروز (يکشنبه) با 2 ديدار پيگيري شد که طي آن تيم‌هاي چلسي و ساندرلند با برتري مقابل حريفان خود به دور بعد اين رقابت‌ها صعود کردند. به نقل از تسنيم،در نخستين بازي ساندرلند 3 بر يک بر کارليسل يونايتد دسته دومي غلبه و به دور چهارم اين رقابت‌ها صعود کرد. براي ساندرلند آدام جانسون (34)، شان اُ هانلون (50- گل به خودي) و اِل‌حاجي با (90) موفق به گلزني شدند و تنها گل کارليسل را متي رابسون (43) به ثمر رساند. در ديدار ديگر دربي‌کانتي دسته اولي در حالي‌ که در خانه خود پذيراي چلسي بود با نتيجه 2 بر صفر مغلوب ميهمان خود شد. اولين گل آبي‌پوشان لندني را جان اوبي ميکل، هافبک نيجريه‌اي اين تيم در دقيقه 66 به ثمر رساند و در دقيقه 71 اسکار برزيلي دومين گل اين تيم را وارد دروازه دربي‌کانتي کرد تا شاگردان ژوزه مورينيو به دور بعد اين رقابت‌ها صعود کنند.
عباس بازدید : 7 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)
آبي‌و‌اناري پوشان بارسلونا با درخشش مهاجم شيليايي‌‌‌شان بر ميهمان خود، الچه غلبه کردند. در شب دوم از رقابت‌هاي هفته هجدهم لاليگاي اسپانيا از ساعت 18:30 امروز (يکشنبه) بارسلونا در ورزشگاه نيوکمپ پذيراي الچه بود. شاگردان خراردو مارتينو که شب گذشته در پي برتري اتلتيکومادريد مقابل مالاگا به رده دوم سقوط کرده بودند در اين ديدار 4 بر صفر بر ميهمان خود غلبه کردند و بار ديگر به صدر جدول بازگشتند. به نقل از تسنيم،آبي‌واناري پوشان توسط الکسيس سانچس (7 ، 63 و 69) و پدرو رودريگس (16) به گل رسيدند. ژاوي هرناندس، هافبک ملي‌پوش کاتالان‌ها در دقيقه 49 يک ضربه پنالتي را از دست داد. بارسلونا با اين پيروزي 49 امتيازي و با تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتيکو مادريد صدرنشين شد. اين رقابت‌ها امشب با انجام 2 ديدار پيگيري مي‌شود که از 20:30 اوساسونا پذيراي اسپانيول است و از ساعت 22:30 رئال سوسيه‌داد و اتلتيک بيلبائو به مصاف هم مي‌روند. فردا شب (دوشنبه) هم رئال‌مادريد در ورزشگاه خانگي خود، سانتياگو برنابئو ميزبان سلتاويه‌گو خواهد بود. در حال حاضر در جدول رده‌بندي بارسلونا با 49 امتياز (تفاضل گل41+)، اتلتيکو مادريد 49 امتياز (تفاضل گل 36+) و رئال‌مادريد با 41 امتياز در رده‌هاي اول تا سوم لاليگا هستند.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماپشتيبان چه تيمي هستيد؟
    آيا ازمطالب من خوشتان مي آيد؟
    آيااز قالب من خوشتان مي آيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 358
  • بازدید کلی : 2,727