loading...
بــــــــــــر و بــــــــــچ دشـتــك
عباس بازدید : 8 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)
پرسپولیس نیوز:خبرگزاری ایسنا بدون آن كه هیچ سند رسمی از نامه رئال مادرید رو كند ، مدعی است كه پرز شخصا به رویانیان پاسخ مثبت داده است ، هر چند كه لحن نامه تا حد زیادی از نامه های اداری ، دور به نظر می رسد . به خصوص كلمه ای مثل " گفتم " كه در این نامه دیده می شود ، مشكوك به نظر می رسد . حالا باید دید ادعای مدیری كه خودش هم نمی داند فردا بر مسندش هست و یك روز در میان استعفا می دهد ،‌ صحت دارد یا خیر . به گزارش مرجع خبری رئال مادرید و به ادعای ایسنا، ترجمه متن این نامه بدین شرح است: مدیریت محترم باشگاه پرسپولیس جناب آقای محمد رویانیان نامه شما را دریافت کردم و از سخنان همراه با محبت و تحسین شما درباره باشگاه رئال مادرید تشکر می کنم. در رابطه با پیشنهاد شما برای انجام بازی دوستانه بین رئال مادرید و پرسپولیس، بسیار خوشحال می شویم که این درخواست را بپذیریم. ما شرایط انجام این پیشنهاد را با علاقه بسیار بررسی خواهیم کرد تا این بازی در برنامه های تیم رئال مادرید گنجانده شود. می خواستم اشاره کنم به این مطلب که امسال مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل برگزار خواهد شد و بسیاری از بازیکنان ما در تیم های حاضر در این مسابقات شرکت خواهند داشت. تیم هایی که به طور قطع به مراحل نیمه نهایی و نهایی جام جهانی خواهند رسید و زمانی که بازی ها به پایان رسد، بازیکنان باید دوره استراحت و تعطیلی خود را داشته باشند. ما در حال بررسی هستیم که چطور می توانیم با توجه به تاریخ شروع مسابقات لیگ اسپانیا، این مسابقه را برنامه ریزی کنیم. با توجه به این مسائل، تقویم بازی های تیم در سال جاری مقداری پیچیده شده، با این وجود همانطور که پیشتر هم گفتم، ما همه کار خواهیم کرد تا برگزاری این بازی را برای امسال ممکن کنیم. در همین رابطه و برای انجام مذاکرات بیشتر، به زودی دعوت نامه شما را جهت سفر به مادرید ارسال خواهیم کرد. با احترام
عباس بازدید : 6 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)
پرسپولیس نیوز : سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس واکنشی جالب به استعفای محمد رویانیان و سعید شیرینی نشان داد.محمود خوردبین در مورد استعفای محمد رویانیان و سعید شیرینی از مدیرعاملی و سرپرستی تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس گفت: بسیار خوشحالم. همین که این‌ها رفتند و دیگر نیستند بسیار خوشحالم.وی ادامه داد: هنوز با من برای بازگشت صحبتی نشده اما اگر بخواهند در خدمت پرسپولیس هستم. به امید خدا اگر قسمت شد دوباره با قدرت به پرسپولیس برمی‌گردم. کلمات کلیدی : خوردبین , پرسپولیس , پرسپولیس نیوز ,
عباس بازدید : 6 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (1)
پرسپولیس نیوز : صورتجلسه انتخاب علی پروین به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس امضا شد.پس از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره امروز محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کنار رفت و علی پروین به عنوان سرپرست موقت انتخاب شد.پس از این انتخاب دقایقی پیش صورتجلسه سرپرستی علی پروین در باشگاه پرسپولیس امضا و به وزارت ورزش همراه با برخی توضیحات ارسال شد.گفتنی است این صورتجلسه را همه اعضا امضا کردند.
عباس بازدید : 5 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال ساندرلند با شکست منچستر يونايتد در ضربات پنالتي به فينال جام اتحاديه انگليس راه يافت. بازي فينال جام اتحاديه انگليس دوم مارس بين تيم هاي ساندرلند و منچسترسيتي در لندن برگزار خواهد شد. روز سه شنبه وستهام در خانه خود در برابر منچسترسيتي سه بر صفر شکست خورد. گل هاي اين بازي را نگردو در دقايق سه و پنجاه و نه و اگوئرو در دقيقه بيست و چهار براي تيم منچسترسيتي به ثمر رساندند. بازي رفت نيز شش بر صفر به سود منچسترسيتي به پايان رسيده بود. به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن، روز چهارشنبه نيز منچستريونايتد با نتيجه دو بر يک در خانه خود، ساندرلند را شکست داد اما از آن جا که بازي رفت ميان دو تيم با نتيجه دو بر يک به سود ساندرلند به پايان رسيده بود کار به ضربات پنالتي کشيده شد که در نهايت در ضيافت پنالتي ها، ساندرلند رقيب خود منچستريونايتد را شکست داد. گلهاي اين بازي را در وقت هاي قانوني و اضافه اوانز ( دقيقه سي و هفتم) و هرناندز ( دقيقه صد و بيست) براي منچستر يونايتد و گل ساندرلند را باردسلي در دقيقه يکصد و نوزده به ثمر رساندند.
عباس بازدید : 7 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)
رسلونا در مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌هاي کوپا‌‌دل‌ري در ديداري پر گل لوانته را شکست داد. مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري اسپانيا شب گذشته ادامه يافت و بارسلونا به مصاف لوانته رفت. هت‌تريک کريستين تيو در نيمه دوم به همراه گل به خودي يکي از بازيکنان لوانته، بارسا را که يک بر صفر عقب افتاده بود، با نتيجه چهار بر يک به پيروزي رساند. به گزارش فارس،غول‌هاي کاتالان در دقيقه 31 با گل الزهر از حريف خود عقب افتادند تا نيمه اول با شکست شاگردان مارتينو به پايان برسد. با شروع نيمه دوم گل به خودي خوانفران در دقيقه 53 بازي را به تساوي کشاند. کريستين تيو هفت دقيقه بعد روي پاس ليونل مسي تيمش را يک گل پيش انداخت. بازيکن جوان بارسلونا بار ديگر در دقيقه 81 و باز هم روي پاس ستاره آرژانتيني که در اين بازي براي آبي‌اناري‌ها درخشيد، گلزني کرد و پنج دقيقه بعد روي پاس سوم مسي توانست در اين ديدار هت‌تريک کند تا بارسلونا با نتيجه چهار بر يک برنده اين ديدار شود. اين دو تيم شنبه شب در رقابت‌هاي لاليگا با يکديگر ديدار کرده بودند که در نهايت اين بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيده بود.
عباس بازدید : 6 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)
تيم ملي برزيل بار ديگر عنوان بهترين تيم فوتسال جهان را از آن خود کرد. در ادامه انتخاب بهترين‌هاي سال 2013 فوتسال جهان از سوي سايت معتبر فوتسال پلنت، تيم ملي برزيل مانند سال‌هاي 2011 و 2012 عنوان برترين تيم فوتسال جهان را از آن خود کرد تا براي سومين سال متوالي بهترين شده و به نوعي هت‌تريک کند. به نقل از فارس،اين در حالي است که در سال 2010 اسپانيا اين عنوان را به خود اختصاص داد و ايران نيز بعد از درخشش در جام‌جهاني 2008 برزيل، بهترين تيم سال 2009 فوتسال جهان شد. اين عنوان در سال‌هاي 2007 و 2008 نيز از آن زردپوشان برزيلي شده بود. تيم ملي فوتسال ايران نيز يکي از 10 تيم نامزد کسب اين عنوان بود که در کسب آن ناکام بود. پيش از اين فرشته کريمي ملي‌پوش جوان ايران نيز در بخش بهترين بازيکن فوتسال بانوان جهان نامزد بود که وي نيز از کسب اين عنوان بازماند. همچنين فردا نيز برترين سرمربي باشگاهي جهان از سوي سايت فوتسال پلنت انتخاب خواهد شد.
عباس بازدید : 6 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)
ميلان در مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي کوپا ايتاليا با شکست مقابل اودينزه از دور مسابقات کنار رفت. رقابت‌هاي کوپا‌ ايتاليا شب گذشته پيگيري شد و ميلان از ساعت 23 و 30 دقيقه ميزبان اودينزه بود. شاگردان کلارنس سيدورف با شکست دو بر يک مقابل اودينزه که باعث شد اولين باخت اين مربي هلندي رقم بخورد، از دور مسابقات حذف شدند. به گزارش فارس،سيدورف که 10 سال به عنوان بازيکن در اين باشگاه فعاليت کرده است، اوايل ماه جاري از دنياي بازيگري خداحافظي کرد تا جانشين ماسيميليانو آلگري که به دليل کسب نتايج ضعيف از سرمربيگري ميلان کنار گذاشته شد، شود. تيم سيدورف پس از پيروزي يک بر صفر روز يکشنبه در ورونا در رقابت‌هاي سري آ در اولين مسابقه تحت هدايت وي، در مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي کوپا ايتاليا شکست خورد و از دور بازي‌ها کنار رفت. ميلان بازي را خوب شروع کرد و در دقيقه هفتم توسط ماريو بالوتلي به گل رسيد. اودينزه عالي پاسخ اين گل را داد و چهار دقيقه پيش از پايان نيمه اول توسط لوديس موريل از روي نقطه پنالتي گل خورده را جبران کرد. اربي امانوئلسون در محوطه جريمه مرتکب خطا بر روي سيلوان ويدمر شد تا داور به سود تيم ميهمان اعلام پنالتي کند. نيکولاس لوپز 20 ساله در دقيقه 78 يعني تنها سه دقيقه پس از ورودش به زمين توانست گل پيروزي بخش اودينزه را به ثمر برساند.
عباس بازدید : 6 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (2)
پاري‌سن‌ژرمن با شکست مقابل مون‌پليه از دور رقابت‌هاي جام حذفي فرانسه کنار رفت. رقابت‌هاي جام حذفي فوتبال فرانسه شب گذشته پيگيري شد و در آخرين ديدار پاري‌سن‌ژرمن با مون‌پليه ديدار کرد. شاگردان لوران بلان به سختي در ليگ يک مقابل همين حريف به تساوي رسيده بودند اما با شکست خانگي دو بر يک مقابل مون‌پليه تمام اميدهاي خود براي کسب چهارمين قهرماني را بر باد رفته ديدند. به گزارش فارس،پاري‌سن‌ژرمن در ابتدا تيم برتر ميدان بود و لوکاس داين موفق به گلزني شد که توسط داور به دليل خطاي آفسايد مردود اعلام شد. مون‌پليه بر خلاف جريان بازي توانست گل اول مسابقه را دقيقه 20 توسط دنيل کونگره به ثمر برساند. ادينسون کاواني 10 دقيقه بعد گل خورده را جبران کرد اما ويکتور مونتانيو در دقيقه 69 گل پيروزي‌بخش را براي مون‌پليه وارد دروازه سن‌ژرمن کرد.
عباس بازدید : 5 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال رئال مادريد در ديداري خارج از خانه به پيروزي پرگل رسيد. در يک ديدار از هفته بيستم لاليگا اسپانيا تيم فوتبال رئال بتيس قعرنشين جدول 20 تيمي لاليگا در خانه ميزبان رئال مادريد رده سومي بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه 5 بر صفر به سود شاگردان آنچلوتي به پايان رسيد. کريستيانو رونالدو در دقيقه 10، گرت بيل 25 و بنزما 45 و دي‌ماريا 62 و موراتا 90 براي رئال در اين ديدار گلزني کردند. رئال مادريد با اين پيروزي 50 امتيازي شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونا موقتا به رده دوم جدول رده بندي صعود کرد و بتيس نيز با 11 امتياز در قعر جدول ماندني شد.
عباس بازدید : 5 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال آرسنال با غلبه بر فولام، جايگاه خود در صدر جدول رده‌بندي ليگ برتر جزيره را مستحکم کرد. از هفته بيست و دوم ليگ برتر انگليس، شش ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال آرسنال در ورزشگاه خانگي خود در حالي از فولام پذيرايي مي‌کرد که در پنج مسابقه قبلي خود در ليگ برتر به برتري رسيده بود و با 48 امتياز در صدر جدول رده بندي قرار داشت. به گزارش فارس، در ترکيب اصلي فولام نام اشکان دژاگه ملي‌پوش فوتبال کشورمان نيز ديده مي‌شد و اين بازيکن از ابتدا براي تيمش به ميدان رفت و در دقيقه 68 جاي خود را به بنت داد. اين مسابقه در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود توپچي‌هاي لندن به پايان رسيد. سانتي کازورلا در دقايق 57 و 62 براي توپچي‌ها گلزني کرد. آرسنال با اين برد 51 امتيازي شد و صدرنشيني خود را تثبيت کرد و فولام در امتياز 19 باقي ماند. در ديدار حساس ديگر منچستر سيتي در ورزشگاه خانگي خود اتحاد ميزبان کارديف بود که اين مسابقه با نتيجه 4 بر 2 به سود منچستر سيتي خاتمه يافت. ژکو در دقيقه 14 و خسوس ناواس 33 ، يحيي توره 77 و آگوئرو 79 براي منچستر سيتي در اين ديدار گلزني کردند و نون در دقيقه 29 و کمپبل 90 براي کارديف گلزني کردند. منچستر سيتي با اين پيروزي 50 امتيازي شد و جايگاه دومي خود را استحکام بخشيد. در ساير ديدارها نتايج زير به دست آمد: ساندرلند 2 ساوتهمپتون 2 کريستال‌پالاس 1 استوک‌سيتي 0 نوريچ‌سيتي 1 هال‌سيتي 0 وستهام 1 نيوکاسل 3

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماپشتيبان چه تيمي هستيد؟
    آيا ازمطالب من خوشتان مي آيد؟
    آيااز قالب من خوشتان مي آيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 383
  • بازدید کلی : 2,752