loading...
بــــــــــــر و بــــــــــچ دشـتــك
عباس بازدید : 6 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (1)
کاپيتان تيم فوتبال فولاد خوزستان تاکيد کرد، بازيکنان اين تيم به هيچ عنوان نبايد تيم بنيادکار ازبکستان را دست‌کم بگيرند. بختيار رحماني در گفت‌وگو با تسنيم در مورد شرايط فولاد براي بازي اين هفته مقابل بنيادکار ازبکستان گفت: خوشبختانه بازي خوبي را مقابل الفتح به نمايش گذاشتيم و 3 امتياز مهم گرفتيم. به نظرم الفتح کار خاصي انجام نمي‌داد و بيشتر دنبال وقت تلف کردن بود. وي در ادامه افزود:‌ ما مستحق برد بوديم و بايد گل‌هاي بيشتري مي‌زديم. اينکه موقعيت گل ايجاد مي‌کنيم خوب است اما نبايد در آسيا خيلي راحت فرصت گل زدن را از دست بدهيم، چون جبران اشتباهات کار سختي است. هافبک تيم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص بازي روز چهارشنبه اين تيم مقابل بنيادکار ازبکستان گفت: ما نبايد به نتايج قبلي اين تيم توجه کنيم، چرا که بنيادکار در زمين خود تيمي خطرناک است. آنها الان دنبال جبران 2 بازي قبلي هستند و کارمان خيلي سخت است، البته فکر مي‌کنم بنيادکار قدرت چند سال گذشته را ندارد با اين وجود حق نداريم اين تيم را دست‌کم بگيريم. اگر 3 امتياز اين بازي را بگيريم شانس زيادي براي صعود به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان خواهيم داشت. رحماني در پاسخ به اين پرسش که «فکر مي‌کني در اين بازي هم براي فولاد گلزني کني؟»، خاطر نشان کرد: هر بازيکني گل زدن را دوست دارد و اميدوارم هم بازيکن موثري باشم و هم اينکه گل بزنم. اگر گل بزنم مثل کريس رونالدو خوشحالي مي‌کنم، چرا که دوست دارم شادي گل‌هايم متنوع باشد. اميدوارم اين بازي حساس را ببريم يا حداقل با امتياز برگرديم تا براي ادامه بازي‌ها روحيه بيشتري داشته باشيم.
عباس بازدید : 7 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)
هافبک استقلال با تمجيد از هوداران تيمش مي‌گويد آبي‌پوشان در صورت شکست الجزيره به طور قطع از مرحله مقدماتي عبور مي‌کنند. احمد جمشيديان درباره عملکردش در بازي با الريان، اظهار کرد: فکر مي‌کنم با توجه به اين که بعد از چهار ماه بازي کردن و اين که تنها سه الي چهار جلسه تمرين با تيم داشتم در مجموع عملکردم خوب بوده است. به هر حال بايد از يک جايي کار را شروع مي‌کردم و قسمت شد برابر الريان به ميدان بروم. البته هنوز وضعيت جسماني من براي بازي کردن مشخص نيست، اما همه تلاشم روي اين است که در بازي‌هاي باقي مانده استقلال به ميدان بروم و به تيم کمک کنم. دکتر نوروزي تلاش زيادي مي‌کند تا وضعيت من به شرايط مطلوب نزديک‌تر شود. به گزارش ايسنا، او در پاسخ به اين سوال که آيا اعضاي کادر فني تيمشان درباره عملکرد او صحبتي را انجام داده‌اند يا خير؟ اظهار کرد: صحبت خاصي با من نداشتند. مهم‌ترين مساله براي من در آن ديدار اين بود که آيا مي‌توانم بعد از چهار ماه با درصد کمتري از درد بازي کنم يا نه؟ خدا را شکر متوجه شدم که روند درمانم خوب است و اگر مشکلي پيش نيايد در بازي‌هاي آينده آماده‌تر هم مي‌توانم ظاهر شوم. هافبک استقلال در پاسخ به سوالي درباره بازي تيمش برابر الجزيره در روز سه‌شنبه، گفت: در اين گروهي که ما قرار داريم واقعا مي‌شد که به عنوان سرگروه بالا برويم. دو بازي قبلي را واقعا الکي از دست داديم و حداقل بايد چهار امتياز مي‌گرفتيم. حق‌مان در دو بازي قبل باخت نبود، اما اتفاقات فوتبال است که منجر به اين وضعيت شده. اگر سه امتياز بازي با الجزيره را بگيريم، به طور قطع به مرحله بعدي راه پيدا مي‌کنيم. هر چند براي سر گروه شدن کارمان سخت است، اما شانس صعود بالايي داريم. او در ادامه با تمجيد از هواداران تيمش افزود: حضور آنها مي‌تواند در بازي با الجزيره به ما کمک زيادي کند. استقلال با وجود مشکلات مالي زيادي که داشت و فشار زيادي را متحمل بود و با وجود بازيکنان مصدوم زياد هنوز در ليگ برتر شانس اول قهرماني است و در آسيا هم هيچ چيز برايش تمام نشده است. ما يک امتياز در ليگ برتر با فولاد فاصله داريم که آن هم همان يک امتيازي است که از ما کسر شد. از هواداران مي‌خواهم که يار ما در بازي‌هاي باقي مانده آسيايي و داخلي باشند تا در ليگ قهرمان شويم و در آسيا هم از گروه‌مان بالا بياييم. جمشيديان در پايان اضافه کرد: هواداران قطعا شرايط ما را به خوبي درک مي‌کنند و با توجه به اين که در آخرين روزهاي سال هستيم، مي‌توانند با حضور پر شورشان در ورزشگاه شبي خاطره انگيز را براي خودشان و ما در پايان سال رقم بزنند.
عباس بازدید : 8 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)
پيام صادقيان حالا فقط به 2چيز فکر مي کند. ابتدا مي خواهد با پرسپوليس قهرمان شود و بعد مي خواهد يکي از مسافران برزيل باشد. پيام صادقيان بازيکن جوان پرسپوليس که سال بعد قطعاً اتفاقات جالبي برايش مي افتد در مورد شرايط خودش و پرسپوليس مي گويد: اردوي قائمشهر اردوي خوبي از نظر بدني براي ما بود و خدا راشکر از نظر روحي هم به ما کمک کرد. من بايد بگويم که پرسپوليس براي قهرماني مي جنگد و کاري هم به بقيه تيمها نداريم. ما براي يک هدف دور هم جمع شديم و آن هم قهرماني در ليگ برتر است و تا آخرين لحظه مي جنگيم تا به هدفمان برسيم و هوادارانمان را که در سرما و گرما مارا حمايت کردند شاد کنيم. ما 3هفته تا پايان ليگ فاصله داريم و در اين 3هفته تيمي قهرمان مي شود که فکر برنده و قلب برنده داشته باشد. ما براي بردن تلاش مي کنيم و من خودم به شخصه ياد گرفته ام که موفقيت از آن کساني است که براي آن تلاش مي کنند. بازيکن ملي پوش پرسپوليس در ادامه مي گويد: اينکه مسافر برزيل شوم يا نه پيش از هرچيز دست خداست اما من به خدا ايمان دارم و مي دانم که مرا دوست دارد. اما بعد از آن با تمام وجود تلاش مي کنم و سعي مي کنم اين روند خوبي که در پيش گرفتم را ادامه دهم تا بتوانم نظر مثبت آقاي کي روش را که يک مربي بزرگ و بين المللي است را جلب کنم. من اعتقاد دارم کي روش برگ برنده ما در برزيل است و من هم تا آخرين لحظه تلاش مي کنم تا بتوانم با تيم ملي کشورم به جام جهاني بروم. صادقيان همچنين در مورد پيشنهاداتي که از ايتاليا دارد مي گويد:بله اين پيشنهادات وجود دارد و از طريق يکي از دوستانم به من رسيده است. من بايد بگويم که از قطر و حتي يک تيم خوب ترکيه اي هم پيشنهاد دارم اما دليلي ندارم که بخواهم در اين مقطع در مورد اين مسائل صحبت کنم چون من اولاً اهل بازار گرمي نيستم و دوماً الان فقط به قهرماني با پرسپوليس فکر مي‌کنم.
عباس بازدید : 4 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (1)
کشتي گيران 10 تيم حاضر در جام جهاني کشتي آزاد وزن کشي کردند تا از امشب به وقت تهران به مصاف حريفان خود بروند. وزن کشي جام جهاني کشتي آزاد انجام شد و 15 کشتي گير ايران روي باسکول رفتند. از نکات مهم در ترکيب تيم ايران قرار نگرفتن ميثم مصطفي جوکار در وزن 86 کيلوگرم بود و جاي خود را به عليرضا کريمي کشتي گير جوان و آينده‌دار اين وزن داد. به گزارش ايسنا ، همچنين سيد احمدي محمدي در 65 کيلوگرم وزن‌کشي کرد تا در کنار ميثم نصيري قرار گيرد. در اين وزن ابراهيم نصيري به دليل مشکل خروج از کشور نتوانسته بود به جام جهاني اعزام شود. با اين شرايط مسعود اسماعيل پور در 61 کيلوگرم به ميدان خواهد رفت و ميثم نصيري به همراه سيد احمد محمدي در 65 کيلوگرم مبارزه خواهند کرد. اما تيم ايران از ساعت 22 و 30 دقيقه امشب به وقت تهران ابتدا به مصاف ارمنستان مي رود، سپس ساعت 4 صبح بامداد يکشنبه به وقت تهران مقابل ترکيه قرار خواهد گرفت و ساعت 5 بامداد يکشنبه نيز با آمريکا مسابقه مي دهد. آخرين کشتي تيم ايران در مرحله گروهي با تيم هند خواهد بود که اين ديدار ساعت 21 و 30 دقيقه يکشنبه به وقت تهران انجام مي شود. تيم‌هاي اول هر گروه به فينال مي رسند و تيمهاي دوم نيز مسابقه رده بندي را براي ايستادن بر سکوي سوم انجام مي دهند. فينال مسابقات ساعت 4 و 30 دقيقه بامداد دوشنبه است و مسابقه رده بندي يک ساعت قبل از آن خواهد بود. ترکيب ايران در جام جهاني کشتي آزاد: 57 کيلوگرم: حسن رحيمي - مهران رضا زاده 61 کيلوگرم: مسعود اسماعيل پور 65 کيلوگرم: ميثم نصيري - سيد احمد محمدي 70 کيلوگرم: مصطفي حسين خاني - پيمان ياراحمدي 74 کيلوگرم: عزت الله اکبري - رضا افضلي 86 کيلوگرم:احسان لشگري - عليرضا کريمي 97 کيلوگرم: رضا يزداني - حامد طالبي زرين کمر 125 کيلوگرم: کميل قاسمي - پرويز هادي
عباس بازدید : 2 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)
پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم پرسپولیس هم قسم شدند. سرخپوشان پس از پایان تمرین عصر روز چهارشنبه گرد هم آمدند و با گفتن یا علی(ع)برای ادامه برنامه های خود در لیگ برتر هم قسم شدند. علی دایی هم در این زمان در کنار بازیکنان پرسپولیس حضور داشت.
عباس بازدید : 11 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)
ديدار فينال جام حذفي روز جمعه در کرمان بين مس و تراکتورسازي تبريز برگزار مي‌شود. ديدار پاياني مسابقات جام حذفي روز جمعه در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار مي‌شود. هواداران پرسپوليس و استقلال خيلي دوست داشتند شاهد ديدار تيم‌هاي محبوب‌شان در فينال باشند اما پرسپوليس در مرحله يک چهارم و استقلال در نيمه نهايي حذف شدند تا روز جمعه بازيکنان اين دو تيم پرطرفدار هم به همراه هواداران‌شان با حسرت تماشاگر فينال باشند.
عباس بازدید : 4 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)
کميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال ايران، اسامي محرومان هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال کشور را اعلام کرد. به نقل از روابط عمومي سازمان ليگ، اسامي محرومان هفته بيست و هفتم ليگ برتر به شرح زير است: سيد جلال حسيني - محسن مسلمان- پرسپوليس تهران آندرانيک تيموريان- استقلال تهران ابوالفضل حاجي زاده - رضا کاردوست - داماش گيلان اکبر صادقي بديع - صباي قم رضا خالقي فر - راه آهن سورينت سامان نريمان جهان - گسترش فولاد مجتبي ترشيز حاجيکلايي - مس کرمان محمود خرم زي(مربي )-فجر شهيد سپاسي
عباس بازدید : 9 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)
پايان يافتن مسابقات هفته بيست‌ودوم ليگ برتر واليبال، چهره 8 تيم راه يافته به مرحله پلي آف مشخص شد. 6 بازي آخر مرحله گروهي ليگ برتر واليبال به صورت همزمان در شهرهاي مختلف آغاز شد. در خانه واليبال تهران، شاگردان پيمان اکبري، کارشان را متفاوت از چند بازي اخير و بهتر آغاز کردند. آخرين حريف پيکان در اين مرحله، تيم پرمهره متين ورامين بود که البته در غياب شهرام محمودي، قطر پاسور ملي پوش خود به تهران آمده بود.
عباس بازدید : 5 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)
تيم فوتبال ناپولي با برتري مقابل آ.اس رم در مجموع دو ديدار رفت و برگشت، خود را به ديدار نهايي جام حذفي باشگاه هاي ايتاليا رساند. از دور برگشت مرحله نيمه نهايي جام حذفي باشگاه هاي ايتاليا چهارشنبه شب تيم فوتبال ناپولي در ورزشگاه سن پائولو ميزبان آ.اس رم بود و در پايان به پيروزي 3 بر صفر رسيد. اين ديدار در حالي آغاز شد که رم در ديدار رفت از شرايط ميزباني خود در ورزشگاه المپيک شهر رم بخوبي بهره برده و به پيروزي 3 بر 2 دست يافته بود اما در ديدار برگشت، تمامي معادلات تغيير کرد و ناپولي برنده مجموع دو ديدار لقب گرفت. در دقيقه 33 اين ديدار خوزه کايخون هافبک اهل اسپانيا به زيبايي گل نخست اين ديدار را براي ميزبان به ارمغان آورد تا هزاران تماشاگر هوادار ناپولي غرق در شادي شوند. در دقيقه 48 نوبت به گونزالو هيگواين مهاجم گرانقيمت و آرژانتيني رسيد تا دومين گل ميزبان را به رم تحميل کند و سه دقيقه پس از آن، جورجينو اختلاف را به 3 گل رساند. بر اين اساس، ناپولي در مجموع دو ديدار رفت و برگشت به پيروزي 6 بر 3 رسيد و فيناليست شد. شب گذشته نيز فيورنتينا در ديدار برگشت با 2 گل بر اودينزه غلبه کرد تا با برتري 3 بر 2 در مجموع دو ديدار رفت و برگشت، خود را به عنوان نخستين فيناليست کوپا ايتاليا معرفي کند.
عباس بازدید : 5 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)
بارسلونا با وجود تساوي مقابل رئال سوسيداد در ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي رقابتهاي جام حفي اسپانيا جواز صعود به ديدار فينال و رويارويي با رئال مادريد را کسب کرد. تيم فوتبال بارسلونا در ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا موسوم به کوپا دل ري با نتيجه يک بر يک مقابل رئال سوسيداد متوقف شد اما با توجه به پيروزي 2 بر صفر در ديدار رفت در مجموع با نتيجه 3 بر يک به پيروزي رسيد و به فينال صعود کرد. در اين بازي ليونل مسي در دقيقه 27 براي بارسا گل زد و آنتوان گريزمن در دقيقه 87 نتيجه را به تساوي کشاند. به اين ترتيب بارسا در ديدار فينال بايد رو در روي رئال مادريد قرار بگيرد تا در يک ال کلاسيکو ديگر اين بار در فينال جام حذفي تکليف قهرمان رقابتها مشخص شود.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماپشتيبان چه تيمي هستيد؟
    آيا ازمطالب من خوشتان مي آيد؟
    آيااز قالب من خوشتان مي آيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 373
  • بازدید کلی : 2,742