loading...
بــــــــــــر و بــــــــــچ دشـتــك
عباس بازدید : 5 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)
محمدرضا مولایی اظهار داشت: متاسفانه پس از اتفاقاتی که برایم افتاد سعی کردم همواره با سکوت کامل این روزهای سخت را پشت سر بگذارم اما متاسفانه آقایان نظرهای شخصی‌شان را در قبال من در رسانه‌ها منتشر می‌کنند. وی افزود: اعلام کرده‌اند که من در کنار بازیکنان پرسپولیس عکس می‌گیرم و تخلف می‌کنم. همیشه خدا را شکر چند خبرنگار در تمرین ما حضور دارند و به گواه همان خبرنگاران هیچ دخالتی در تمرین ندارم. مولایی ادامه داد: همیشه در کنار زمین ایستاده‌ام و برای احترام به قانون تنها نظاره‌گر کار بچه‌ها بودم البته اگر سوالی از من شده جواب هم داده‌ام اما عکسی منتشر و نوشته‌اند من در تمرین دایی فعالیت می‌کنم و کارم تخلف است چون محرومیتم به پایان نرسیده اما دوستان عزیز! عکسی که منتشر کردید مربوط به جشن تولد یکی از بازیکنان و علی دایی است که من هم بابت تبریک و با درخواست دوستانم در آن عکس حضور پیدا کردم حالا به نظر شما گناه کردم؟ در این چند مدت که به من خیلی سخت گذشت همیشه با حسرت خاصی در کنار تیم بوده‌ام و دخالتی نکردم تا خدایی‌ناکرده به تیم مشکلی وارد نشود اما دوست دارم همه در قبال خبرها و عکس‌هایی که چاپ می‌کنند صداقت داشته باشند. وی خاطرنشان کرد: 25 روز دیگر محرومیتم تمام می‌شود و انشاءالله با قدرت برای کمک به پرسپولیس وارد عمل می‌شوم. به قانون احترام گذاشتم و دخالتی در تمرینات نداشتم. فقط این را بدانید کسانی بودند که محروم شدند اما راحت به ورزشگاه‌ها رفتند، عکس گرفتند و حتی روی نیمکت هم نشستند ولی از آنها چیزی ننوشتند.
عباس بازدید : 3 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)
حمید عباسی اظهار داشت: با توجه به بازی مقابل فجرسپاسی و مانند بازی‌های گذشته به اطلاع تمام رسانه‌ها و هواداران محترم می‌رسانم ضمن عرض پوزش از آنها تمرینات تیم فردا جمعه و شنبه پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد. وی افزود: این تصمیم مانند بازی‌های دیگر گرفته شده و با توجه به بازی حساس مقابل فجر درباره این بازی نیز این موضوع صدق می‌کند. گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر روز یکشنبه در شیراز به مصاف فجر خواهد رفت. این در شرایطی است که قرمزپوشان سه روز است که به دلیل اعتصاب تمرین نکرده‌اند.
عباس بازدید : 7 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)
تيم ملي هندبال ايران در آخرين بازي خود در رقابت‌هاي قهرماني آسيا برابر امارات به برتري رسيد. تيم ملي هندبال ايران در ديدار رده‌بندي شانزدهمين دوره رقابت‌هاي قهرماني آسيا به مصاف امارات رفت که اين بازي با نتيجه 29 بر 23 به سود شاگردان رافائل خاتمه پيدا کرد تا ايران که پيش از اين صعود خود به مسابقات جهاني قطر در سال 2015 را قطعي کرده بود بتواند براي نخستين بار روي سکوي سومي قرار بگيرد. نيمه نخست اين بازي با نتيجه 11 بر 10 به سود ايران تمام شده بود. در پانزده دوره قبلي، اين دو تيم تنها يک بار و آن‌هم در سال 2004 برابر هم قرار گرفتند که در آن ديدار تيم امارات متحده عربي با نتيجه 28 بر 22 به برتري رسيده بود. امارات در 8 دوره قبلي بازي‌ها شرکت کرده و مهمترين افتخارش سه عنوان ششمي به سال‌هاي 1991 ژاپن، 1995 امارات و 2004 قطر است؛ در حالي‌که تيم کشورمان در 10 دوره قبلي شرکت کرده و دو عنوان چهارمي به سال‌هاي 2006 تايلند و 2008 ايران در کارنامه دارد. در ديدار نهايي هم از ساعت 19 تيم‌هاي ملي قطر و بحرين به مصاف هم خواهند رفت که داود توکلي، رئيس کميته داوران کنفدراسيون هندبال آسيا به عنوان ناظر ويژه اين بازي خواهد بود. سه تيم برتر اين رقابت‌ها به مسابقات جهاني در سال 2015 که در کشور قطر برگزار خواهد شد، راه پيدا کردند. با توجه به اينکه تيم قطر ميزبان رقابت‌هاي هندبال قهرماني جهان است، صعود تيم‌هاي بحرين، ايران و امارات نيز به مسابقات قهرماني جهاني مسجل شده است.
عباس بازدید : 9 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (1)
مديرعامل داماش گيلان گفت: داماش به گرند خراسان واگذار شد. امير عابديني با بيان اينکه بنده در گيلان مهمان هستم، اظهار کرد: موفقيت داماش هدف من و مردم گيلان بود. به گزارش تسنيم، وي با بيان اينکه داماش آسيايي مي شود، افزود: برادراني آمده‌اند که داراي اهداف بلند و زيبايي هستند و چه به من و چه بي من موفق هستند. مديرعامل داماش گيلان با بيان اينکه بايد مواظب باشيم دوستان اذيت نشوند، گفت: داماش روزهاي خوبي را در پيش دارد. عابديني تصريح کرد: قرارداد واگذاري داماش امشب قطعي مي‌شود. مجد طلايي مدير گروه گرند خراسان نيز با تبريک دهه فجر اظهار کرد: خدا را شاکرم که پيام‌آور اميد از مشهد به سرزمين باران باشم. شرکت انديشه پرداز مجد طلايي در تاريخ 13 آذر 90 با شماره 43852به عنوان سهامي خاص به ثبت رسيد و در زمينه تمامي امور واردات و صادرات خريد و فروش نصب و راه اندازي کليه ماشين آلات و دستگاه‌هاي توليدي مصرفي و لوازم مصرفي و کالاهاي مصرفي و بادوام و هم چنين راه اندازي و احداث کارگاه‌هاي توليدي در حال فعاليت است. شرکت بعدي اين مجموعه،گروه رايا نگين ديبا( سهامي خاص ) بوده که با هدف انجام کليه امور سرمايه گذاري، بازرگاني، تجاري، صنعتي و توليدي در تاريخ 23 مهر91 با شماره 430721 به ثبت رسيد که موضوع اين شرکت انجام تمام امور سرمايه‌گذاري بازرگاني تجاري از منابع داخلي و خارجي صادرات مجدد و فروش آن به مصرف کنندگان داخلي و خارجي و انجام سرمايه‌گذاري در دارايي هاي فيزيکي پروژه‌هاي توليدي، ساختماني و اداراي است. هيئت مديره شرکت از سال 1390 با توجه به نياز کشور به برندسازي بومي در حوزه فروشگاه هاي زنجيره اي، رستوران‌هاي زنجيره‌اي و مراکز تجاري اداري تفريحي اقدام به ثبت نشان تجاري شير بالدار و برند گرند به شماره ثبت 200105 در تاريخ 5 دي ماه 91 کرده است. اين مجموعه در بخش ورزش هم فعال هستند و در زير گروه ليگ دسته سوم داراي يک تيم به نام گرند مشهد دارند که از رسيدن به دسته سوم بازماند. همه اينها نشان مي دهد که مديران گرند بسيار مايل هستند که تيم داماش را پس از خريد به مشهد ببرند
عباس بازدید : 5 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)
تيم فوتسال گيتي‌پسند اصفهان در چارچوب هفته بيستم ليگ برتر مقابل ميزبان خود يعني پتروشيمي به برتري رسيد. هفته بيستم ليگ برتر فوتسال از امروز با برگزاري چهار ديدار آغاز شد که در مهم‌ترين بازي دبيري صدرنشين ميزبان ميثاق تهران بود که در پايان شاگردان وحيد شمسايي توانستند با نتيجه 4 بر صفر به برتري برسند و با 49 امتياز ضمن حفظ صدرنشيني خود اختلاف امتيازشان را با رقيبشان يعني گيتي‌پسند حفظ کنند. اين ديدار در حالي برگزار شد که بازي رفت دو تيم با جنجال روبرو شد و نيمه‌تمام باقي ماند تا پس از آن راي کميته انضباطي برنده بازي را مشخص کند اما در اين ديدار بازي به اتمام رسيد و اين دبيري بود که توانست در بازي برگشت خودش نتيجه پيروزي را رقم بزند. به گزارش فارس، در ديگر ديدار تيم فوتسال گيتي‌پسند ميهمان پتروشيمي ماهشهر بود و شاگردان رضا لک در پايان توانستند با نتيجه 4 بر يک مقابل ميزبان خود به برتري رسيد و با 43 امتياز در رده دوم قرار گرفت. همچنين منصوري قرچک ميهمان تاسيسات دريايي بود که شاگردان علي صانعي در تاسيسات با نتيجه 4 بر 6 شکست خوردند. منصوري با اين برد 40 امتيازي شد و به رده سوم صعود کرد. شهرداري تبريز هم با نتيجه 6 بر 3 مقابل ماهان پرديس قم به برتري رسيد.
عباس بازدید : 3 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)
سه مدال طلاي مسابقات روز نخست جام تختي به کشتي گيران ايراني رسيد. رقابتهاي بين المللي کشتي آزاد جام تختي با حضور کشتي گيران 16 کشور در سالن شهداي هفتم تير تهران برگزار مي شود که در پايان رقابتهاي چهار وزن اول هاک جين از کره شمالي در 57 کيلوگرم، ميثم نصيري در 65، رضا افضلي در 74 و حامد طالبي زرين کمر در 97 کيلوگرم مدال طلا و جايزه پنج هزار دلاري را تصاحب کردند. به گزارش ايسنا، به ميدان رفتن الدار کورتانيدزه رئيس فدراسيون کشتي گرجستان در سن 42 سالگي از نکات برجسته جام تختي بود که رقيب سابق رسول خادم و عليرضا حيدري در دور اول 12 بر 10 به کشتي گير ترکيه باخت. مراسم افتتاحيه اين رقابتها نيز با اجراي ويژه شهرام ناظري که قطعه اي با همراهي گروه "ريتم" اجرا کرد نمايشي ويژه داشت. به نفرات اول تا سوم اين رقابتها به ترتيب 5 هزار، 3 هزار و 2 هزار دلار جايزه اهدا شد. رده بندي چهار وزن اول: 57 کيلوگرم: 1- جونگ هاک جين (کره شمالي)2- رسول کاليف (قزاقستان) 3- بات بولد نومين (مغولستان) و يانگ کيونگ ايل (کره شمالي) 5- يونس سرمستي و رضا اطري 65 کيلوگرم: 1- ميثم نصيري 2- کونستانتين خابالاشويلي (گرجستان) 3- فرزاد کوليوند و دارن ژوماگازيف (قزاقستان) 5- ابراهيم نصيري و دائي چي تاکاتاني (ژاپن) 74 کيلوگرم: 1- رضا افضلي 2- ايمان محمديان 3- حامد رضايي و عزت الله اکبري 5- تسوتن بالاميدزه (قزاقستان) و عيسي بک شوپوکوف (قرقيزستان) 97 کيلوگرم: 1- حامد طالبي زرين کمر 2- عباس طحان 3- پاولو اولينيک (اوکراين) و داتو کراشويلي (گرجستان) 5- رومن باکروف (آذربايجان) و ماگومد موسي يف (قرقيزستان)
عباس بازدید : 5 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)
پس از آنکه در سال 1924 ميلادي (1302 شمسي) اولين دوره بازي‌هاي المپيک زمستاني برگزار شد، ايران نيز تصميم گرفت تا از غافله ورزش‌ها زمستاني عقب نماند و 32 سال بعد اولين کاروان ورزشکاران ايران راهي المپيک زمستاني شد.
عباس بازدید : 7 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
پس از اعتصاب دو روزه قرمزپوشان در آخرین تصمیم‌گیری مقرر شد تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس فردا در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شود. از همین رو با توجه به اینکه در این ورزشگاه حدود نیم متر برف روی زمین نشسته، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس سعید شیرینی 15 کارگر را برای پاکسازی زمین درفشی‌فر و آماده‌سازی ورزشگاه برای تمرین فردا به کار گرفت. حالا باید دید با این وضعیت آیا پرسپولیس فردا تمریناتش را پس از دو روز اعتصاب دنبال خواهد کرد یا خیر. این در شرایطی است که برخی بازیکنان امروز به صورت اختصاصی تمریناتی را انجام دادند.
عباس بازدید : 7 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
بالاخره با موافقت حسین هدایتی امشب جلسه‌ای 120 دقیقه‌ای بین پروین و هدایتی برگزار شد. در این جلسه در خصوص مسائل مختلف از جمله حل مشکل مالی بازیکنان پرسپولیس بحث و گفت‌وگو شد و طرفین نیز به توافقات بسیار خوبی رسیدند، حال باید دید با این وضعیت پرسپولیسی‌ها از اعتصاب در تمرینات خود دست خواهند برداشت یا خیر. طی روزهای پیش که پروین موفق به گفتگو با هدایتی نشده بود شایعات مختلفی در خصوص وضعیت آزادی وی مطرح کردند.
عباس بازدید : 9 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
در روزهایی که بازیکنان پرسپولیس در اعتصاب به سر می‌برند وقت این بازیکنان برای برخی از امور بازتر شده اما جالب است بدانید با دعوت از نیلسون، دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس امشب به فیلم فجر رفت. او فیلم تمشک که در آن نیکی کریمی هنرنمایی می‌کرد را از نزدیک تماشا کرد و پس از دیدن فیلم از عوامل و بازیگران تعریف و تمجید کرد. این در شرایطی است که نیلسون قرار است در برخی دیگر از فیلم‌های فجر نیز حضور داشته باشد.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماپشتيبان چه تيمي هستيد؟
    آيا ازمطالب من خوشتان مي آيد؟
    آيااز قالب من خوشتان مي آيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 338
  • بازدید کلی : 2,707