loading...
بــــــــــــر و بــــــــــچ دشـتــك
عباس بازدید : 9 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
پرسپولیس مشهد با توجه به مشکلات مالی که این روزها با آن روبرو شده اعلام کرده برای بازی با پرسپولیس تهران در پایتخت حضور پیدا نخواهد کرد. بنابراین با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال این بازی را معوقه اعلام نمی‌کند نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان مظفر رقم خواهد خورد. این اتفاق در حالی رخ داد که روز گذشته شهرزاد مظفر سرمربی تیم پرسپولیس تهران از سرمربی‌گری تیم ملی استعفا کرد و فدراسیون هم شهناز یاری سرمربی پرسپولیس مشهد را به طور موقت برای هدایت تیم ملی انتخاب کرد.
عباس بازدید : 7 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
به گزارش نامه یکی از چهره های متمول و سرشناس حاضر در فوتبال ایران که به پس ندادن وام مشهور است، این بار نیز به همین دلیل با دردسر مواجه شد. وی از یکی از بانک های رشت مبلغ 54 میلیارد تومان وام گرفت که در موعد مقرر اقدام به بازپس دادن این پول نکرد و پس از شکایت مسئولان بانک، بازداشت شد. با پیگیری های خبرنگار نامه نیوز مشخص شد این مالک متمول پس از بازداشت مبلغی حدود 8 میلیارد از این پول را پس داد و مبلغ قابل توجهی نیز به عنوان وثیقه پرداخت کرد تا موقتا آزاد شود.
عباس بازدید : 8 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس در درفشی فر حضور یافت. علی دایی ساعت 12:05 امروز در درفشی فر حضور یافت. قرار بود تمرین سرخپوشان پس از دو روز اعتصاب سرخپوشان از ساعت 12 روز پنجشنبه آغاز شود. دایی بلافاصله پس از حضور در درفشی فر به رختکن رفت و با بازیکنانی که در محل حضور یافته اند جلسه ای را آغاز کرد.
عباس بازدید : 7 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان در تمرین دو روز گذشته شرکت نکردند. امروز (پنج‌شنبه) هم بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس علیرغم جلسه 45 دقیقه‌ای با علی دایی برای سومین روز پیاپی حاضر به تمرین نشدند و به نشانه اعتراض بدون انجام تمرین درفشی‌فر را ترک کردند. بازیکنان پرسپولیس پس از جلسه‌ای طولانی با علی دایی حاضر نشدند از اعتصاب خارج شوند و برای سومین روز متوالی تمرین نکردند. نشست پرسپولیسی‌ها پشت درهای بسته برگزار شد و سعید شیرینی سرپرست این تیم بعد از حضور دیرهنگام در درفشی‌فر در این جلسه حاضر نشد. پیشتر گفته شده بود علی پروین مدیرعامل پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حضور خواهد داشت که این اتفاق هم رخ نداد.
عباس بازدید : 6 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
علی دایی پس از انجام نشدن تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مثل آب خوردن حق بچه‌ها را می‌خورند و به فکر مردم نیستند. دیروز هم در مصاحبه‌ای گفتم که قرار بوده 3،4 میلیارد به من پول بدهند اما آقایان دم از پرداخت پاداش می‌زنند. مگر بازیکنان من محتاج پاداش هستند یا مشکلشان پاداش است؟
عباس بازدید : 4 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
پس از خرید ساختمان باشگاه پرسپولیس واقع در شیخ‌بهایی تابلویی در این باشگاه نصب شد که از زحمات دادکان بابت خرید این ساختمان تقدیر و تشکر شد؛ اما در اتفاقی جدید این تابلو از دیوارهای باشگاه پرسپولیس کنده شد. در همین مورد برخی‌ها معتقد بودند که مدیریت جدید این کار را انجام داده اما علی پروین در گفت‌وگویی اعلام کرد اصلاً آن تابلو را از وقتی که به باشگاه آمده ندیده و نمی‌داند چه اتفاقی در این‌باره افتاده است.
عباس بازدید : 5 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای سومین روز پیاپی برگزار نشد و قرمزپوشان حاضر به تمرین‌کردن نشدند. جلسه علی دایی با بازیکنان هم ثمربخش نبود اما باعث شد تا اختلاف نظرهایی میان بازیکنان به وجود آید. برخی بازیکنان معتقد بودند وقتی یک تیم و بازیکن 72 ساعت تمرین نمی‌کند بدنش وارد افت شدیدی می‌شود و از هماهنگی لازم خارج می‌شود. برخی دیگر هم معتقد بودند که بازیکنان باید روی نظر خود بایستند و چون مسئولی برای رسیدگی به کار آنها به تمرین نیامده باید به اعتراض ادامه دهند؛ اما نکته جالب این بود که بازیکنان پرسپولیس به شدت از یکی از مدافعان قرمزپوشان که مخالف اعتصاب بود، ناراحت بودند و به وی انتقاداتی داشتند.
عباس بازدید : 8 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر اینکه مواضع اعلام شده از سوی علی دایی سرمربی تیم نظرات و دیدگاه‌های تمامی بازیکنان و اعضای تیم بوده ابراز امیدواری کردند در روزهای باقی مانده تا پایان فصل شاهد بی‌تفاوتی مسئولان و وعده و وعیدهای تحقق نیافته نباشند.
عباس بازدید : 6 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
گل ديرهنگام ژروينيو رم را به بردي دراماتيک مقابل ناپولي در دور رفت نيمه‌نهايي جام حذفي ايتاليا رساند. رم اوضاع بهتري نسبت به ناپولي دارد اما مردان بنيتس هم دو گل ارزشمند در خانه حريف زدند. گل ديرهنگام ژروينيو رم را به بردي دراماتيک مقابل ناپولي در دور رفت نيمه‌نهايي جام حذفي ايتاليا رساند. رم تلاش مي‌کند به دهمين قهرماني خود در جام حذفي برسد و نيمه اول را هم عالي آغاز کرد، به‌ويژه که در اين هفته سري آ به دليل شرايط جوي تنها 9 دقيقه بازي کرده بود! روي اولين حمله جدي رم بود که ژروينيو در دقيقه 13 گل زد. او روي پاس عالي فرانچسکو توتي توانست از آنتوني ريوير بگذرد و با خونسردي په‌په رينا را جا بگذارد و دروازه خالي را باز کند. ري‌وير دقايقي بعد مصدوم شد و جايش را به بازيکن جديد ناپولي، فوزي غلام داد. رم در دقيقه 32 با شوت تماشايي پاي چپ کوين استروتمن از فاصله 25 متر به گل دوم رسيد. ناپولي در دقيقه 47 به گل رسيد. پاس گونسالو ايگواين با برخورد به مهدي بن‌عطيه به تير دروازه رم برخورد کرد و سپس توپ به مورگان دسانکتيس، دروازه‌بان سابق ناپولي خورد و به درون دروازه غلتيد. دريس مرتنس در فاصله 20 دقيقه به پايان مسابقه گل تساوي را زد. روي ايگواين خطا شد اما داور آوانتاژ اعلام کرد و توپ به مرتنس رسيد و او با گذر از لئاندرو کاستان دروازه دسانکتيس را گشود. در نهايت ژروينيو در دقيقه 88 گل برتري رم را زد. او که مقابل يوونتوس در دور قبل هم رم را پيروز کرده بود توپ را روي حرکت الساندرو فلورنتزي گرفت و توپ را از سمت تير نزديک‌تر به درون دروازه فرستاد.
عباس بازدید : 4 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
بارسلونا هم با برد دو بر صفر مقابل رئال سوسيه‌داد از حالا خود را در فينال کوپا دل‌ري مي‌بيند. به احتمال زياد شاهد ديدار بارسا و رئال در فينال جام حذفي خواهيم بود. بارسلونا هم با برد دو بر صفر مقابل رئال سوسيه‌داد از حالا خود را در فينال کوپا دل‌ري مي‌بيند. رئال مادريد در ديگر ديدار دور رفت نيمه‌نهايي توانست اتلتيکو را سه بر صفر شکست دهد و بارسا هم سوسيه‌داد ده‌نفره را دو بر صفر برد. سوسيه‌داد در دقايق ابتدايي در ضدحملات خطرناک نشان مي‌داد و يک بار شوت آنتوان گريزمن روي پاس کارلوس ولا را خوسه پينتو عالي دفع کرد. اما سپس توفان حملات بارسا آغاز شد و اين تيم موقعيت‌هاي فراواني را با درخشش سوبيکاراي و با بداقبالي از دست داد. در يکي از اين حملات بود که ضربه ايستگاهي ليونل مسي به تير دروازه حريف برخورد کرد. داور در نيمه اول چندين اشتباه داشت. او دو خطاي خشن پياپي سوسيه‌داد، که يکي از ضربه بدي با آرنج به صورت فابرگاس بود را با دادن کارت جريمه نکرد، و اشتباه بزرگ او اين بود که خطاي پنالتي واضح خاوير ماسچرانو روي ولا را ناديده گرفت؛ خطايي که مي‌توانست منجر به کارت قرمز براي بازيکن آرژانتيني شود. لحظاتي پس از آن صحنه بود که سرخيو بوسکتس روي پاس پدرو با ضربه‌اي دقيق دروازه حريف را باز کرد و سپس اينيگو مارتينس به دليل اعتراض شديد به داور کارت قرمز گرفت. فشار بارسا در نيمه دوم هم شديد بود و اين تيم در دقيقه 60 به گل دوم رسيد. الکسيس سانچس در فراري عالي روي پاس فابرگاس به پيش تاخت و ضربه او را سوبيکاراي دفع کرد و توپ به تير خورد، اما زماني که يون آنسوتگي تلاش کرد توپ را دور کند توپ به دروازه‌بان برخورد کرد و به درون دروازه رفت. مردان تاتا مارتينو به حملات خود ادامه دادند اما نتوانستند گل ديگري بزنند و بازي با همان نتيجه به پايان رسيد.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماپشتيبان چه تيمي هستيد؟
    آيا ازمطالب من خوشتان مي آيد؟
    آيااز قالب من خوشتان مي آيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 381
  • بازدید کلی : 2,750